Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@12:04:29 GMT

قهرمانی مرادی در ماراتن جام هرمز

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۸۱۷۲

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو‌و‌میدانی، مسابقه دوی ماراتن جام هرمز با حمایت مالی شرکت بنا گستر کرانه، صبح امروز با حضور ۹۰ دونده از استان‌های سراسر کشور در جزیره هرمز و با استقبال گرم اهالی این منطقه برگزار شد و در پایان این رقابت محمد جعفر مرادی از تهران با زمان ۲:۲۹.۰۱ ساعت به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پژمان کرزه‌ای از همدان با زمان ۲:۲۹:۵۱ ساعت به مقام نایب‌قهرمانی رسید و حسن عابدی از فارس با زمان ۲:۳۲:۰۷ ساعت به مقام سومی دست یافت.

در این رقابت، ایرج رحمانی مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به صورت افتخاری ۱۱ کیلومتر از مسیر ماراتن را به همراه سایر دوندگان دوید.

در مراسم اختتامیه مسابقات، ایرج عرب سرپرست فدراسیون دو و میدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، رضا دریایی رییس ورزش و جوانان جزیره هرمز، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، منصور روشن قیاس رییس هیأت دو و میدانی استان هرمزگان، دکتر طالب زارع قائم مقام مدیرعامل شرکت بناگستر کرانه، مریم رستمی دبیر کمیته مسابقات فدراسیون و جواد خسروشیری مسئول فنی مسابقات فدراسیون حضور داشتند.

نتیجه کلی این مسابقه به شرح زیر ا ست:

انفرادی/

۱- محمدجعفر مرادی - تهران - ۲:۲۹:۰۱ 

۲- پژمان کرزه‌ای - همدان - ۲:۲۹:۵۱ 

۳- حسن عابدی - فارس - ۲:۳۲:۰۷

۴- علی اکبر بذری - خراسان شمالی - ۲:۳۳:۱۱

۵- مهدی شریفی - فارس - ۲:۳۴:۴۶

۶- حسن شیرقوی - آذربایجان شرقی - ۲:۳۵:۲۳

۷- رضا عزیزیان - گیلان - ۲:۳۸:۲۸

۸- محمد فرجی - البرز - ۲:۴۲:۳۳

۹- موسی قوام صفت - کهگیلویه و‌بویر احمد - ۲:۴۴:۳۳

۱۰- رامین ستارپور - آذربایجان شرقی - ۲:۴۷:۴۵

با حمایت مالی شرکت بناگستر کرانه به نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال، نفر ششم ۲۰ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم نیز جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی محمدجعفر مرادی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی