Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان خواست فردا، پس از نماز جمعه این هفته با اقتدار تمام در راهپیمایی حمایت از اقدام شجاعانه سپاه و اقتدار و صلابت نظام شرکت کنند.   در این پیام آمده است:   "بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم"
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پی درخواست‌های مردمی از نقاط مختلف استان اعلام می‌کند که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته بیست و هفتم دی ماه ۹۸ راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه روزی نیرو‌های مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران، خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه‌ای آن و همچنین تکریم و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای گرانقدر حادثه سقوط هواپیما، توأم با محکومیت هتاکی‌های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت می‌کند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته برگزار می‌شود، از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.
به استحضار می‌رساند این راهپیمایی در شهر یاسوج بعد از اقامه نماز جمعه، از مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد. انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی شهدای مقاومت سپاه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه افزود: ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به قله تلاش می کنیم، اظهار کرد: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد.

منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر میبریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است.

منصوری گفت: احترام به مقام شهدا و این ارزش های والا ضروری است و شهید حق شفاعت دارد.

منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

بر قدرت محور مقاومت افزوده شد

وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.

منصوری گفت: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 6092591

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد