Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های جهان اعم از رسانه های انگلیسی زبان و عربی زبان به صورت گسترده حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه امروز و سخنرانی ایشان را پوشش دادند.

این رسانه ها هم چنین به حضور گسترده مردم ایران در این نماز جمعه که بسیار قابل توجه بود اشاره کردند.

رسانه های جهان، به آتش کشیده شدن تصاویر ترامپ و پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان حضور نمازگزاران در مصلای تهران را نیز پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی پایگاه النشره منتشر شد؛
ایرانی‌ها پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند/پخش سخنرانی رهبری

پایگاه خبری النشره علاوه بر انتشار بخش هایی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، خبر آتش زدن پرچم های آمریکا، رژیم صهیونیستی و تصاویر رئیس جمهور آمریکا را نیز مخابره کرد.

النشره نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا می تواند جزو ایام الله باشد و این روزها روزهای عادی نیستند.

این پایگاه خبری هم چنین نوشت که تعداد بسیار زیادی از ایرانی ها در نماز جمعه امروز تهران شرکت کردند.

النشره گزارش داد که نمازگزاران در جریان حرکت خود به سمت مصلای تهران، اقدام به آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی و تصاویر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کردند.

روسیا الیوم با پوشش لحظه به لحظه نماز جمعه تهران:
سخنرانی رهبر انقلاب در نماز جمعه بسیار مهم است

پایگاه خبری روسیا الیوم سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب را در جریان نماز جمعه تهران به صورت لحظه به لحظه پوشش داد.

روسیا الیوم گزارش داد که حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران بعد از هشت سال نشان دهنده اهمیت شرایط کنونی است. روسیا الیوم به صورت لحظه به لحظه سخنان رهبر انقلاب را منتشر کرد.

پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در «المیادین» و «الجزیره»

شبکه های الجزیره و المیادین در حال پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه امروز تهران هستند.

شبکه الجزیره اقدام به پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جریان نماز جمعه امروز تهران کرد.

شبکه المیادین نیز از آغاز حضور نمازگزاران در مصلی اقدام به پوشش نماز جمعه امروز تهران کرد. این شبکه نیز سخنرانی رهبر انقلاب را به صورت زنده پخش کرد.

خبرگزاری دولتی فرانسه: نمازجمعه تهران در مقطعی حساس برگزار می‌شود

خبرگزاری دولتی فرانسه در گزارشی برگزاری نمازجمعه امروز تهران را در مقطعی حساس و مهم عنوان کرد.

خبرگزاری دولتی فرانسه همچنین به آخرین نمازجمعه مقام معظم رهبری در سال ۲۰۱۲ اشاره کرد و افزود که در حال حاضر نیز نمازجمعه امروز بعد از ترور منجر به شهادت «سردار سلیمانی» و حمله موشکی اخیر ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق صورت می‌گیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 4827681 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه ایالات متحده آمریکا ایران قاسم سلیمانی عراق دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی سوریه لیبی روسیه برجام انگلیس عربستان سعودی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند

به گزارش صدای ایران از ایلنا،رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند، فرمودند: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


گزیده فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

**تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است. جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

** الگو‌های جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

**غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.


دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳