Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می‌شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت‌های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند محمدحسین محمدیان در دور نخست به مصاف علیشیر یرگالی از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان گئورگ استارگ از آلمان و بو نیکال از آمریکا مبارزه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان در گروه محمدیان حضور دارد.

در وزن 125 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان پیکار می‌کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان نیک ماتوهین از آلمان و آنتونی نلسون از آمریکا می‌رود. بیلال ماخوف کشتی گیر کهنه کار روس‌ها نیز در پایین جدول این وزن حضور دارد.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می‌شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران امیرحسین زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند