Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از برترین و مشهورترین عناوین کنسول PS4 که توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد، بازی Horizon Zero Dawn است. این عنوان در حال حاضر به طور انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس کاربران قرار دارد؛ اما چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که اعلام می‌کرد این عنوان قرار است در آینده برای پلتفرم کامپیوتر نیز وارد بازار شود که شرکت سونی تاکنون نسبت به این شایعات واکنشی نشان نداده و ترجیح داده بود این شایعات در فضای مجازی پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر را قطعی می‌کند.

به تازگی در یکی از وب سایت‌های معتبر تحلیل بازی اعلام شده است که سونی به طور جدی قصد دارد تا اواخر سال جاری این بازی را وارد بازار پلتفرم کامپیوتر کند. ظاهرا این اطلاعات به طور جداگانه از سه منبع مختلف بدست آمده‌اند که به طور ناشناس با وب سایت تحلیلی Kotaku گفت‌وگو داشته‌اند و با توجه به سابقه این وب سایت به احتمال بسیار زیاد عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر قطعی شده است.

این اتفاق یکی از بزرگ‌ترین تصمیماتی است که سونی تاکنون گرفته و به نوعی می‌توان عنوان Horizon Zero Dawn اولین بازی انحصاری سونی است که برای پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد. دو عنوان Death Stranding و Detroit: Become Human نیز قرار است در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود اما هیچ کدام از این دو عنوان مانند بازی Horizon Zero Dawn به طور رسمی متعلق به سونی نیستند و مالکیت آن‌ها در انحصار افراد دیگری است.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

از طرفی هم با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول PS5 انتظار می‌رود شرکت سونی عناوینی که تاکنون اجازه انتشار آن برای کنسول‌های دیگر نداده است را نیز وارد بازار کند. با این حال برای مشخص شدن تصمیم سونی باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت که احتمالا در بهمن ماه خواهد بود، منتظر ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Horizon Zero Dawn بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند

ایتنا - ایکس از هوش مصنوعی «گورگ»(Grok) برای تولید خلاصه هایی از اخبار و دیگر موضوعات ترند روز در این پلتفرم استفاده می کند.
طبق پست حساب کاربری مهندسی ایکس، این ویژگی که هم اکنون فقط برای کاربران پرمیوم مهیا است، «استوری ها در ایکس»(Stories on X) نام گرفته است.

به گزارش ایتنا از مهر، براساس بیانیه این پلتفرم گروک به پست هایی که کابران با استفاده از قطعاتی از متن تولید می کنند، متکی است. به نظر می رسد برخی از محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی مذکور ، بیش از بقیه خبر محور باشند و برخی دیگر خلاصه هایی از محاوراتی است که در پلتفرم انجام شده است. یکی از کاربران اسکرین شاتی را منتشر کرده که استوری هایی درباره گزارش درآمد اپل است. استوری دیگری «ماسک، کارشناسان درباره بدهی ملی بحث و گفتگو می کنند» نام دارد که خلاصه ای از یک محاوره آنلاین بین ماسک و اشخاص برجسته در پلتفرم ایکس است.

این ویژگی شباهت زیادی به قابلیت Moments دارد که مدت ها در توئیتر وجود داشت و توییت های معتبر درباره اخبار مهم و موضوعات مختلف در پلتفرم را تنظیم می کرد. این ویژگی که تحت نظارت گروهی از کارمندان انسانی بود در سال ۲۰۲۲ میلادی حذف شد.

خلاصه هایی که گورگ تهیه می کند مانند بقیه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی همراه یک برچسب منتشر می شوند. در این برچسب آمده است: این استوری خلاصه ای از پست های ایکس است و ممکن است در گذر زمان تغییر کند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!