Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی تماس شهروندان و اهالی سوسنگرد با باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان، گزارش عملیات آسفالت شبانه بدون نظارت پیمانکار و شهرداری اطلاع رسانی شد.

یکی از شهروندان گفت: عده‌ای کارگر بصورت شبانه اقدام به آسفالت معابر در تاریکی شهر کرده اند و هیچ مسئول و پیمانکاری بر اقدام آن‌ها نظارت نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این عملیات بصورت شبانه انجام شد و پس از چند روز، روکش آسفالت ترک خورده و خراب شده است.

این شهروند اظهار داشت: علاوه بر این اقدام غیر حرفه ای، در اطراف دانشگاه پیام نور سوسنگرد، آب‌های سطحی تجمع کرده اند و حشرات زیاد در منطقه جمع شده اند.

او تصریح کرد: محیط زندگی ما بسیار آلوده است و آسایش نداریم، ضمن اینکه کودکان با نخاله‌هایی که در آنجا تجمع کرده اند بازی می‌کنند و سبب ابتلا آن‌ها به بیماری‌های روده‌ای و داخلی شده است.

او ادامه داد: چندی پیش شهرداری در منطقه حضور یافت و لجن‌های درون شبکه‌های فاضلاب را تخلیه کرد و آن‌ها را رها کرده است و سبب شده بوی بسیار بد و آزادهنده‌ای در منطقه استشمام شود.

این شهروند اهل سوسنگرد بیان داشت: بار‌ها به شهرداری اطلاع داده ایم، ولی اهمیتی به وضع اسفناک منطقه نمی‌دهند.

به منظور پیگیری این موضوع با مسئولان دشت آزادگان گفت‌وگو کردیم.

سعید عوده زاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: درخصوص روکش آسفالت باند دوم خیابان دانشجو در سوسنگرد که با مشکلاتی مواجه است، شهرداری مکلف به تعطیلی عملیات شد.

او افزود: همچنین پیمانکار عملیات ترمیم روکش آسفالت در این منطقه ملزم به رفع اشکالات شد، ضمن اینکه باید بسترسازی مناسبی برای عملیات آسفالت مناسب و با کیفیت آماده و ایجاد نماید.

به گفته عوده زاده، عملیات روکش آسفالت به منظور اصلاح نقاطی که با مشکل مواجه هستند، در حال انجام است.

این مقام مسئول اظهار داشت: باتوجه به اینکه خیابان آل ابراهیم، حد فاصل نواب صفوی با جاده کمربندی جزء خیابان‌های اصلی و مهم شهر سوسنگرد محسوب می‌شود و حدود ۹۰۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد و خیابان نواب را به جاده کمربندی متصل می‌کند، خط اصلی فاضلاب در این منطقه درحال انجام است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان تصریح کرد: در بخش خروجی این خیابان، خط شبکه فاضلاب نشست کرده و مجری طرح ملزم به اصلاح و ترمیم این خط فاضلاب پیش از آغاز هر پروژه دیگری در مرکز شهر شده است.

او بیان داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات اصلاح شبکه فاضلاب و نشست زمین در منطقه مذکور در حدود ۴۰ روز به اتمام خواهد رسید و مراحل روکش آسفالت و احداث جوی‌های دفع آب‌های سطحی نیز با همکاری شرکت نفت و بنیاد مسکن و شهرسازی انجام خواهد شد.

هدایت آب‌های سطحی به خارج از شهر

سعید عوده زاده ادامه داد: برای رفع معضل تجمع آب‌های سطحی در معابر و زمین‌های خالی اطراف دانشگاه پیام نور در سوسنگرد، شهرداری موظف به تامین بیل مکانیکی و لایروبی نهر‌های سنتی اطراف شهر شد.

او بر اقدام سریع شهرداری نسبت به پاکسازی منطقه از آب‌های سطحی، گند آب‌ها و لجن‌های تخلیه شده از شبکه فاضلاب تاکید کرد و گفت: آب‌های جمع آوری شده باید در زمین‌های خالی خارج از شهر منتقل و به سمت برکه‌ها و زهکش‌ها هدایت شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب های سطحی شهرداری سوسنگرد آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود