Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع)قم در بیانیه ای ضمن عرض تسلیت و تعزیت به یکایک خانواده معظم شهدای سانحه هوایی اوکراینی آمده است:در ایام جانسوز فاطمیه و پس از به شهادت رسیدن سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از سوی آمریکای جنایتکار، یک بار دیگر امت قهرمان ایران در شهادت غم انگیز جمعی از چهره‌های ممتاز و فرهیخته کشورمان در حادثه دلخراش سقوط هواپیما به سوگ نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاه قم در این بیانیه با تشکر از قشر‌های مختلف مردم تاکید کرده است: امروز استان مقدس قم و عش آل محمد (ص) در استقبال و بدرقه هفت آلاله شهید این حادثه غم بار خروشید و با فریاد رسای خود موجبات تسلی خاطر بازماندگان و رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدظله العالی را فراهم و امید دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی مان را به یاس و ناامیدی تبدیل نمود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع شهدای سانحه هوایی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید