Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:02:26 GMT

رسالت اصلی رسانه‌ها آگاهی بخشی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۹۱۶۲

رسالت اصلی رسانه‌ها آگاهی بخشی است

به گزارش ایرنا، علیرضا مظفری شبامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، رسانه های شهرستان شهربابک را ارزشی و انقلابی دانست و افزود: یکی از اهداف دادسرا پیشگیری از جرم است و می توانیم با کمک اصحاب رسانه کارگروه پیشگیری از جرم را تشکیل داده و این امر را عملی کنیم.

وی انتخابات پیش رو را مهم خواند و اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری تاکید کرد: انتخابات باید مطمئن، با امنیت، سالم و با حضور حداکثری برگزار شود و آگاهی دادن به مردم در این راستا باشد.

دادستان شهربابک خود را حامی رسانه ها دانست و بیان داشت: ما در هر جایگاهی باید بر اساس حکومت اسلامی و اعتقاد به دین و نظاممان فعالیت کنیم.

رئیس دادگستری شهربابک نیز ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جان باختن تعدادی از هموطنانمان را در سانحه هواپیمای اوکراینی و مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، گفت: در حال حاضر وضعیت خاصی در کشور حاکم شده است و مباحث مطرح شده در رسانه ها نباید چالشی باشد و آب به آسیاب دشمن بریزد.

رمضان آقامحمدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای ایران نعمتی بود، افزود: شهادت سردار سلیمانی موجی ایجاد همدلی و جریان ساز اتحاد در دنیای اسلام شد.

وی زاویه دید رسانه ها را مهم و موثر دانست و بیان داشت: مطالبی که رسانه ها مطرح می کنند باید در راستای ایجاد اتحاد مردم جامعه باشد.

آقامحمدی با بیان اینکه فضای انتخابات فضایی سنگین است و کمک اصحاب رسانه را می طلبد، عنوان کرد: مطالب منتشر شده در رسانه باید در راستای اهداف و تعالی نظام باشد و نباید به گونه قلم زد که نفاق ایجاد کند.

وی اهداف رسانه های بیگانه را دلسرد کردن مردم ایران عنوان کرد و ادامه داد: هدف همه ما این است که به سمتی پیش برویم که مردم شوق حضوری پرشور را در انتخابات داشته باشند.

آقامحمدی یادآور شد: شهربابک مردمانی خوب، شریف، بافرهنگ، نجیب و قانون مدار دارد که باید کمک کرد در راستای مطالبه گری شان به حقوق خود برسند.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورهای اطراف ما مزدور اجیر می کنند تا به ما ضربه بزنند، تاکید کرد: باید مصالح کشور و نظام را در نظر بگیریم تا آسیب و شکافی ایجاد نشود.

رئیس دادگستری شهربابک با بیان اینکه مطالب نزد رسانه ها امانت است و باید به درستی به صاحب امانت برسد، گفت: ما باید محیط کنترل کنیم تا شهر و فضایی امن برای خانواده هایمان بوجود آید.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

برچسب‌ها کرمان ایرنا شهربابک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا شهربابک کرمان ایرنا شهربابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر