Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی پرشور مردم ولایتمدار مازندران در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب بعد از اقامه نمازجمعه در مناطق مختلف استان برگزار شد.

در این راهپیمایی باشکوه در شهرستان‌های مختلف استان مازندران، برپا شده است، شرکت کنندگان از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار سانحه هواپیمای مسافربری «تهران- کی‌اف»، هتاکی‌های بی شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را محکوم کردند.

همچنین راهپیمایان، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،و «مرگ بر اسرائیل»، جنایت آمریکا و مدعیان حقوق بشر را در به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شیطنت‌های اخیر و اقدامات ساختار شکنانه آنان محکوم کردند.

مردم ولایتمدار مازندران ضمن حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمایی مسافری اوکراینی، عنوان کردند در مقابل دشمن مشترک و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد.

این راهپیمایی پرشور بعد از اقامه نمازجمعه در ۲۲ شهرستان و شهرها و بخش‌های تابعه استان برگزار شد.

کد خبر 4827745

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی اقامه نماز جمعه ساری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند

اسطوره منچستریونایتد و فوتبال دانمارک از دو سرمربی نام‌دار آلمانی حمایت کرد.

طرفداری | پیتر اشمایکل از توماس توخل تمام‌‍قد حمایت کرد.

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی سرمربی هلندی در نظر گرفته شده‌است. 

توماس توخل از همین حالا از حمایت همه‌جانبه یکی از اسطوره‌های منچستریونایتد برخوردار است. پیتر اشمایکل در گفتگو با Bein Sports، از عملکرد توخل در بایرن دفاع کرد و معتقد است این سرمربی آلمانی اقتدار لازم برای موفقیت در منچستریونایتد را دارد، حتی او را با یورگن کلوپ مقایسه کرد. اشمایکل در این‌خصوص گفت:

دانش توخل از فوتبال فوق‌العاده‌است

من او را دوست دارم. توماس توخل را دوست دارم. چندین بار افتخار صحبت با او را داشته ام. دانش توخل از فوتبال خارق العاده است. فکر می کنم او کمی بدشانسی آورده که در دو باشگاه بزرگ فوتبال، در زمان اشتباهی از تاریخ آنها حضور پیدا کرده است؛ زمانی که همه چیز در تمام سطوح به خوبی کار نمی کرد. اینطور نیست که او مثلاً در چلسی عملکرد خوبی نداشته باشد. او لیگ قهرمانان را برد، نه؟ من توخل را دوست دارم. او اقتدار خاصی از خود نشان می دهد. می‌دانید، هرگز نباید افراد را مقایسه کرد، اما او همان چیزی را دارد که کلوپ دارد.

 توخل و کلوپ برای یونایتد مناسب هستند

اگر منچستریونایتد به دنبال سرمربی است، توخل قطعا باید یکی از گزینه ها باشد. او پیشینه‌ای عالی دارد. همانطور که گفتم، توخل اقتدار دارد، او ثابت کرده که می تواند برنده شود. او یک سرمربی بزرگ است، نه؟ کلوپ هم همینطور. کلوپ هم می تواند گزینه‌ای عالی برای برای منچستریونایتد باشد. من نمی گویم او باید سرمربی شود، فقط می گویم اگر منچستر به دنبال سرمربی است، او باید در دسته مربیانی قرار بگیرد که یونایتد باید به سراغشان برود. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند