Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان در اطلاعیه‌ای اعلام شد و بر اساس آن دانشجویان از ۷ تا ۱۱ بهمن ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، امکان ثبت نام و انتخاب واحد برای دانشجویان از ۷ بهمن ماه فراهم می‌شود و تا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، کلاس‌های آموزشی دانشجویان از ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ خردادماه ادامه خواهد داشت. همچنین دانشجویان از ۱۹ تا ۲۰ بهمن ماه می‌توانند اقدام به حذف و اضافه کنند.
علاوه بر این، امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از ۱۷ خردادماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان پذیرش دانشجو انتخاب واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی

صدهانیروی پلیس ضد شورش آمریکا به دانشگاه کلمبیای نیویورک که دو هفته‌ای است محل تحصن مسالمت‌آمیز ضد صهیونیستی دانشجویان والبته آغازگر خیزش سراسری ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا است یورش بردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078470 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد