Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب هاشمی دیزج در نودمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: برای اجرای تمام پروژه‌های مشارکتی با استفاده از ظرفیت و توان مالی سرمایه گذاران بخش خصوصی و  توسعه و رونق صنعت گردشگری اردبیل تلاش می کنیم.  

وی گفت: برای اجرای  پروژه‌ های بزرگ و با سرمایه‌گذاری کلان همچون زیپ‌لاین شورابیل ، دوچرخه کابلی معلق در شورابیل و همچنین تعیین تکلیف تعداد دیگری از طرح‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر از جمله طرح مشارکتی_ترافیکیB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R.T در تلاش هستیم. 
 هاشمی اظهار داشت: در کنار تلاش برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری  باید سرمایه‌گذاران نیز نسبت به ارایه تضمین لازم ر برای اجرایی شدن پروژه‌های پیشنهادی مشارکتی خود با شهرداری اقدام کنند .
وی به روند طولانی صدور مجوزها تا اجرایی شدن پروژه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنیم شهرداری و شورا در گام اول همه زیرساخت‌ها و مجوزهای لازم و قانونی را در اجرای پروژه برای سرمایه‌گذار دریافت کنند تا در مسیر عملیاتی شدن پروژه‌های مشارکتی مشکلی به وجود نیاید.
دبیر شورای شهر اردبیل افزود: ما اگر برنامه‌ریزی شده و درست در پروژه‌های مشارکتی و حمایت از سرمایه‌گذاران ورود پیدا کنیم در وسط راه با چالش‌ها و برخی توقف در عملیاتی شدن طرح‌ها روبرو نخواهیم شد و مردم  نیز به راحتی می‌توانند به فعالیت‌های شورا و شهرداری اعتماد کرده و امیدوار به بهبود فرآیندها باشند.
هاشمی ضرورت چکش‌کاری در اجرای پروژه‌های مشارکتی را با تخصص و مهارت لازم یادآور شد و بیان کرد: باید در گام اول و به شکل کارشناسی و همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی نظیر امور آب بخصوص در مجتمع تفریحی شورابیل مجوز لازم را برای پروژه‌هایمشارکتیو سرمایه‌گذاری دریافت کنیم تا در وسط راه با ایراد و اشکال فنی و اجرایی روبرو نشویم.
وی گفت: نباید سرانجام پروژه‌های مشارکتی به تعلل و تاخیر در بخش اجرا نظیر پروژه زیپ‌لاین منجر شود چرا که برخی از پروژه‌های مصوب شورابیل نظیر زیپ‌لاین و پروژه مشارکتی دوچرخه کابلی معلق با  تعلل مواجه شده است.  
عضو شورای شهر اردبیل گفت: با درس گرفتن از تجربه‌های تلخ در گذشته و تاخیر در اجرای پروژه‌های مشارکتی شایسته است در دور جدید فعالیت‌ها نواقصات و ضعف‌ها رفع و نقاط قوت تقویت شود.
وی  ضمن ابراز خرسندی از نام گذاری بزرگراه شهدا و پل قدس به نام شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی  شهید سرافراز اسلام به تهیه پکیج کارشناسی دقیق و واقعی برای تمام پروژه های مشارکتی در جهت تحقق واقعی آنها تاکید کرد. 

هاشمی همچنین از شهردار اردبیل خواست به تناسب این نامگذاری نسبت به نصب تابلو در بزرگراه شهدا و پروژه پل قدس به نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام کرده و مقدمات ساخت و نصب تندیس و المان این سردار سرافراز اسلام را فراهم آورد.

در این جلسه  رییس شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به گلایه کسبه و اهالی پیاده‌راه عالی قاپو تیم کارشناسی از شهرداری اردبیل باید مشکلات به وجود آمده و نارسایی‌ها را به صورت دقیق بررسی کرده و راه حل مناسبی را برای حل آن پیدا کنند.

پوستی به مراجعه مکرر کسبه پیاده‌راه عالی قاپو به شورای شهر اشاره و خاطرنشان کرد: کسبه از کسادی بازار خود گله‌مند هستند هر چند که در ایام تابستان این مسیر شلوغ و پرتردد است اما در زمستان کسادی خرید و فروش و رفت و آمد کم اهالی مشکلاتی را برای بازاریان به وجود آورده که از شهرداری اردبیل درخواست می‌کنیم تیمی کارشناسی را مامور کند تا راه حل مناسبی برای حل این مشکل ارائه کنند.

وی عدم دسترسی آتش‌نشانی و اورژانس را به این نقطه از شهر را یادآور شد و گفت: اگر حادثه‌ای در این پیاده‌راه برای همشهریان رخ دهد امکان تردد و عبور و مرور وسایط امدادرسان و آتش‌نشانی فراهم نیست و باید فکری به حال این مواقع اضطراری کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر