Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: این حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا یکی از آن ایام الله است که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران تاکید کرد: فرامین رهبری فصل الخطاب در نظام اسلامی است و نباید این فرامین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در این بیانات وظایف و آثار و برکت‌های اتفاقات روزهای اخیر را متذکر شدند افزود: همه باید گوش به فرامین رهبری باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یوم الله یاد کردند و این ایام الله‌ها را باید همواره متذکر شویم.

وی بیان کرد: حرکتی که در تشییع سردار بزرگ اسلام با حضور میلیونی مردم رخ داد، در حقیقت خط جدید مقاومت و گفتمان مقاومت را در داخل و خارج از کشور نهادینه کرد.

خطیب جمعه ملایر خاطرنشان کرد: خط مقاومت باید ادامه یابد، نه خط صلح و مذاکره، اگر مذاکره هم باشد، باید قهرمانانه و از موضع قدرت و عزت باشد.

حجت الاسلام برقراری همچنین حادثه سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اوکراین را بسیار تلخ دانست و گفت: سپاه پاسداران با صراحت و صداقت اعلام کردکه این یک خطای انسانی بوده و قول مساعد دادند با تحقیقات گسترده تر و به‌روز رسانی تجهیزات هرگز این خطا تکرار نشود.

وی از مسوولان درخواست کرد: در اسرع وقت موضوع سانحه هواپیمای اوکراینی را پیگیری و بررسی کنند و تمامی شبهه‌ها را برطرف و جواب روشنی به مردم بدهند.

امام جمعه ملایر همچنین حضور سفیر انگلیس در بین معترضان را خلاف قوانین دانست و بیان کرد: با این حرکت انگلیس بار دیگر خباثت خود را نشان داد و در صدد غلبه بر ایران هستند، اما باید بدانند که ایران امروز در اوج قدرت است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه سفیر انگلیس باید در داخل کشور مجازات می‌شد تاکید کرد: ملت ایران باید مراقب توطئه‌های پی در پی دشمنان باشند و مسوولان نیز به درستی دشمن را بشناسند.

وی با تاکید بر اینکه افق آینده خود را امروز از فرامین رهبر معظم انقلاب به دست می‌آوریم، شناخت حق، پافشاری در مسیر حق و هزینه کردن در این مسیر را از لازمه‌های حرکت در مسیر ولایت عنوان و بیان کرد: گام نخست انقلاب را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و گام دوم را با خون سردار سلیمانی آغاز کردیم و بدون شک مسیر از این پس هموارتر خواهد بود.

امام جمعه ملایر گفت: در پرتو این مقاومت و ایستادگی منطقه غرب آسیا را بدون حضور یزیدیان زمان تجربه خواهیم کرد.

حجت الاسلام برقراری به اعلام نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان، هیات‌های نظارت و اجرایی وظایف‌شان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات است و ملاک نظر شورای نگهبان است.

وی تاکید کرد: باید درست انتخاب کنیم تا در مجلس گفتمان مقاومت پیگیری و مصوب شود و در پرتو مجلسی قوی و مجلس سلیمانی، بتوانیم منطقه را از وجود آمریکا پاک کنیم.

برچسب‌ها سقوط هواپیما همدان ملایر نماز جمعه حمله موشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما همدان ملایر نماز جمعه حمله موشکی سقوط هواپیما همدان ملایر نماز جمعه حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

دیگر خبرها

  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند