Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:08:15 GMT

۱۵۸ تخت در زنجان مربوط به مراقبت‌های ویژه است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۹۶۰۲

۱۵۸ تخت در زنجان مربوط به مراقبت‌های ویژه است

علیرضا آرمانی‌کیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر از ۱۶۲۴ تخت بیمارستانی در استان زنجان، ۱۵۸ تخت به مراقبت‌های ویژه اختصاص دارد، گفت: بی‌شک، وجود زیرساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی، یکی از امتیازات ارزشمند و حیاتی در حوزه درمان به‌شمار می‌رود که خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که از این حیث در جایگاه خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود ۱۵۸ تخت بیمارستانی در زمینه مراقبت‌های ویژه با توجه به اینکه این تجهیزات گران‌قیمت بوده و برای هر کدام یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده، از جایگاه ارزشمندی برخوردار است، افزود: با وجود اینکه اقدامات زیادی در حوزه درمان انجام شده اما معتقدیم برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش مضاعف ادامه داشته باشد.

آرمانی کیا از راه‌اندازی سیستم نرم‌افزار نوبت‌گیری تا آغاز سال جدید در استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای هر سیستمی در گام اول نیاز به فرهنگ‌سازی دارد تا جا بیافتد، به همین خاطر این سیستم نیز قرار است بعد از راه‌اندازی به گونه‌ای عمل کند که متقاضیان دریافت خدمات درمانی، بتوانند از منزل اقدام به نوبت‌گیری کرده و در ساعت مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه آمار حاکی از آن است که تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی استان در سال گذشته حدود ۹۴۰ هزار نفر بوده که همین آمار بیانگر مراجعه ۴۰۰ هزار نفر به درمانگاه‌های تخصصی است، اظهار کرد: برای اینکه مراکز درمانی استان بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند، باید بدانیم که درمان‌های سرپایی در درمانگاه‌ها باشد نه بیمارستان صورت بگیرد.

آرمانی‌کیان با تاکید بر اینکه به هر میزان که در حوزه درمان حرکت رو به جلویی داشته باشیم، نمی‌توانیم ادعا کنیم که به انتهای خط رسیده‌ایم و این تلاش‌ها برای بهبود ارائه خدمات در حوزه درمان باید تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی استان در حال حاضر در دورترین نقاط استان نیز دارای تجهیزات قابل توجهی از جمله آمبولانس و خانه بهداشت است.

کد خبر 4827769

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان اورژانس قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان