Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار گلستان بعد از اقامه نماز دشمن شکن عبادی و سیاسی جمعه در استای حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر آمریکای جنایتکار راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در گرگان از مصلی وحدت انجام و مردم تا چهاراه شهدا تظاهرات کردند.

آنها با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر انگلیس و غیره خشم و انزجار خود را نسبت به توطئه های دشمنان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر شهرهای استان هم شاهد حضور حماسی مردم در راه پاسداشت از عزت و اقتدار کشور بود که به برکت خود شهیدان ایجاد شده است.

گلستانی ها ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین، هتاکی‌های بی شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را محکوم کردند.

کد خبر 4827775

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان تظاهرات راهپیمایی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است