Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با توقف تیم های مدعی هیئت خراسان رضوی صدرنشین و نامی نو پیگیری شد.

در چار چوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور امروز (جمعه- ۲۷ دی ماه) ۶ بازی در شهرهای مختلف برگزار شد.

نامی نو اصفهان در رده پنجم جدول قرار دارد و تلاش می کند با قرار گفتن در بین ۴ تیم بالانشین خود را به پلی آف برساند، در تهران و در دیداری حساس میهمان تیم سایپا بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، شاگردان چین سری که در این بازی ۲ بر صفر از حریف قدر خود عقب بودند توانستند در ۱۴ ثانیه با پایان بازی یکی از گل های خورده را جبران کنند. بازیکنان هر دو تیم در این دیدار سخت و نفس گیر موقعیت های زیادی را نیز از دست دادند.

در اصفهان تیم قعرنشین هیئت فوتبال اصفهان میزبان تیم رده سومی ملی حفاری اهواز بود که در پایان با نتیجه پرگل ۹بر صفر تن به شکست داد.

در دیگر بازی های این هفته مس رفسنجان با نتیجه ۴ بر صفر رهیاب گستر تهران را شکست داد و با ۴۹ امتیاز صدرنشین شد.

شهروند ساری در مشهد دست به کار بزرگی زد و مقابل تیم صدرنشین هیئت خراسان رضوی با نتیجه پنج بر پنج به تساوی رسید تا صدرنشین را به رده سوم جدول سقوط دهد.

پویندگان فجر شیراز در خانه ۴ بر۲ پالایش نفت آبادان را شکست داد، دختران کویر مس کرمان نیز در خانه در دیداری پرگل و دو رقمی ۱۳ بر۲ از سد پارس آرا شیراز گذشتند.

در جدول رده بندی و تا پایان هفته بیست و یکم تیم های مس رفسنجان، ملی حفاری، هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا و نامی نو رده های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند و تیم های شهروند ساری و هیئت فوتبال شهرستان اصفهان نیز در قعر جدول قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتسال بانوان نامی نو هیئت فوتبال اصفهان نفت آبادان تیم سایپا اصفهان تیم فوتسال ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه

الاهلی در هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با نتیجه دو بر یک برابر یک الریاض شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با انجام سه بازی آغاز شد.

در حساس ترین بازی الاهلی پرستاره مهمان الریاض بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تک گل الاهلی را در این بازی فرانک کسیه روی پاس فرمینیو به ثمر رساند.

الاهلی با وجود شکست در این بازی با ۵۲ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارها 

الفیحاء ۱- الطائی ۰

الوحده ۰- الحزم ۲

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است