Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروان خسروی با انتشار مطلبی از پیشنهادات پُرسود به سلبریتی‌ها برای همکاری با ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ، ماجرا از آنجا شروع شد که چند روز پیش سیروان خسروی، خواننده  با انتشار متنی، انتقادهایی نسبت به موضوع گیری برخی سلبریتی‌ها در خصوص اتفاقات اخیر مطرح  کرد و در بخشی از متنش آورده: سلبریتی‌ها؛ از ماهیگیرى از آب گل‌آلودِ هیچ حادثه‌اى نمی‌گذرند و شهوت دیده شدنشان تمام ناشدنى است، نه سبز بودم، نه بنفش شدم، ‌‎ولى افسوس که هنوز هم بسیارند کسانی که دنباله رو سلبریتی‌هاى آفتاب‌پرستى هستند که یک روز سبزند، یک روز بنفش، یک روز عزادارند، یک روز به فلان کاندیدا "اعتقاد راسخ" دارند، روز دیگر تظاهر به فریب‌خوردگى می‌کنند، یک روز تاریخ سازند و روز دیگر تاریخ باز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه محراب قاسمخانی این سخنان خسروی در مذمت رفتار غیر حرفه‌ای سلبریتی‌ها را تاب نیاورد و با نوشتن یادداشتی و انتشار در صفحه شخصی‌اش به طور ضمنی پاسخ داد و این یادداشتِ محراب قاسمخانی به پاسخ متقابل سیروان خسروی و افشاگری او انجامید که این خواننده اینچنین نوشت: مهراب جان قطعا به ياد دارى كه در ايام انتخابات پيشين با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تيم آقاى روحانى پيشنهاد شده كه من(سيروان خسروى) در ازاى دريافت دستمزد ٣ سانس كنسرت تهران ، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ايشون در استاديوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا كنم و قطعا يادت هست كه ضمن ردِ اين پيشنهاد، به دليل صميمى بودنمون، جواب بي ادبانه اى هم در رابطه با اين حرفت دادم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیروان خسروی موسیقی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی