Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: شهرستان غنی بندرماهشهر متاسفانه از مشکلات زیادی از جمله خدمات و امکانات درمانی ضعیف رنج می برد، ارائه خدمات با تعرفه غیردولتی و نبود پزشک متخصص به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت السلام و المسلمین سید سلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی بندرماهشهر با انتقاد از کمبود امکانات در بیمارستان های شهرستان؛ اظهار کرد: چرا در بیمارستان حاجیه نرگس و تامین اجتماعی هنوز امکاناتی از قبیل  رادیولوژی، اسکن و ام آر ای نداریم و متاسفانه اگر داشته باشیم با تعرفه دولتی صورت نمی‌گیرد و از این بابت بسیاری از مردم در این اوضاع اقتصادی ناچارند که از مراکز خصوصی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نبود پزشکان متخصص در بیمارستان تامین اجتماعی نیز یکی دیگر از معضلاتی است که گریبانگیر بیماران شده که انتظار می‌‌رود مسؤولین امر در حل این معضل ورود کنند.

امام جمعه شهرک طالقانی کمبود امکانات ورزشی را یکی دیگر از مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: ورزش شهرستان اوضاع بسیار خوبی ندارد، چه زمان قرار است مسولین ورزش استان به وعده های خود جامه عمل بپوشانند؟ تا کی تنها به وعده و وعید بپردازند.

حجت الاسلام  هاشمی در ادامه متذکر شد: بسیاری از پروژه های ورزشی چه در شهرستان و چه در شهرک طالقانی فقط در مرحله کلنگ زنی متوقف شده‌اند، متولیان امر چه زمان جوابگوی نیازهای ورزشکاران خواهند بود؟

خطیب جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه ها بیان کرد: طی بازدیدی که از جایگاه احشام به‌عمل آمد، متاسفانه وضعیت این جایگاه از نظر فنی، مهندسی و بهداشتی به هیچ عنوان مورد تایید نیست و انتظار می رود شهرداری و شورای اسلامی شهر در این قضیه ورود کنند و نواقص موجود را که خطراتی را متوجه سلامت شهروندان خواهد کرد، مرتفع نمایند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با اشاره به کلنگ زنی ساختمان اداره برق شهرک طالقانی؛ عنوان کرد: وجود ساختمان اداره برق در شهرک طالقانی یکی از ضروریات منطقه بود که خوشبختانه با پیگیری از سوی فرماندار شهرستان و تامین اعتبار پروژه توسط مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته گذشته کلنگ زنی شد و از این بابت از مسوولین مربوطه تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات درمانی پزشک متخصص بیمارستان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره‌برداری شده است، گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر است که این یک روند مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان اظهار کرد: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر است که این یک روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار و شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان بیان کرد: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت ادامه داد: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد، چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آن‌ها است و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش‌بینی نشده است.

کد خبر 749157

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است