Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مالکی وینگر شاهین بوشهر با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 39 از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شاهین بوشهر از ساعت 14 در ورزشگاه خانگی به مصاف شهر خودرو مشهد رفته است. حسین مالکی وینگر و آقای گل بوشهری‌ها در نیم‌فصل نخست با 6 گل، در دقیقه 15 به دلیل اعتراض به داوری و سپس در دقیقه 29 کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در دقیقه 29 بعد از عبور از کنار علی نعمتی و به دلیل تمارض در محوطه جریمه شهرخودرو، اخطار دوم را دریافت کرد که معمولا داوران در این صحنه‌ها و با توجه به اینکه بازیکن کارت زرد دارد، رعایت می‌کنند اما در نهایت قاضی میدان کارت قرمز را نشان داد.


خداکرم ایزدپناه، مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل اعتراض شدید به داوری در دقیقه 30 کارت قرمز گرفت. پس از اخراج مالکی، بازی به دلیل اعتراض به داوری 6 دقیقه به وقفه افتاد.

شاهین شهرداری بوشهر حسین مالکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر حسین مالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!