Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: ملت ایران اسلامی بزرگترین ملت در زمینه استکبارشناسی است و این ملت هیچ راهی جز مقاومت ندارد.

حجت الاسلام محمدباقر عبادی، امروز جمعه 27 دی، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تلاش و کوششی که در آنان تقوا وجود نداشته باشد، بر باد می‌رود.

وی با اشاره به ماهیت زشت گناهان، افزود: انجام عبادات بسیار خوب است، اما با بدون ترک گناه، ثواب تمام این عبادات از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اگر غذای روح خود را از جبهه کفر و منافقان بگیریم آلوده می‌شویم، تصریح کرد: سردار سلیمانی برای گروه‌های حماس، وحدت ایجاد کرد تا در مقابل اسرائیل مجهز شوند.

عبادی ادامه داد: سردار سلیمانی در قلب ملت ایران و جبهه مقاومت قرار دارد و در دورانی که آمریکا تهدیدهای فراوانی با تشکیل گروه‌های داعش ایجاد کرد، این سردار در میدان مبارزه با استکبار جهانی جانانه ایستاد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی، افزود: این موج را تنها اخلاص سردار سلیمانی ایجاد کرد و ترامپ و اروپایی‌ها از حضور میلیونی ملت غیور جمهوری اسلامی ایران از ترس به خود لرزیدند.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی نیز باید این اشتباه فردی در پدافند با هماهنگی سریعتر اطلاع‌رسانی می‌شد تا منافقان داخلی و سران کفر که از حضور حماسی مردم در تشییع شهید سلیمانی ترسیده بودند، با سوء استفاده از این عدم هماهنگی رخنه ایجاد نکنند.

عبادی بیان کرد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سیلی محکمی که به آمریکا زد قدردانی می‌کنیم، اما امروز آمریکا با دروغگویی می‌خواهد ایران کشوری عادی باشد ولی یادمان نمی‌رود که چه بلایی بر سر دولت مصدق، کشورهای مصر و لیبی آورد.

وی افزود: ما چگونه به وعده آمریکا اعتماد کنیم درحالی که به توافق‌های گذشته خود همچون برجام پایبند نبودند و حتی شعار آزادی بیان را نیز به دروغ مطرح کرده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تهدیدهای آمریکا از پای درنخواهد آمد و به فضل الهی مقتدرانه به پیش خواهد رفت.

عبادی با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، یادآور شد: لازم است خدمت‌رسانی و امدادرسانی لازم به سیل‌زدگان صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم