Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه روسیه می‌گوید اوضاع فعلی پیرامون برجام غیرقابل قبول است و اروپایی‌ها تلاش دارند ایران را مقصر این شرایط نشان بدهند. تاریخ انتشار: 15:08 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۶۳۹ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه امروز، جمعه ۲۷ دی، در کنفرانس خبری سالانه در مسکو ضمن صحبت در مورد موضوعات جاری در اوکراین، لیبی، سوریه، ژاپن، آمریکا، هند، پاکستان و افغانستان تاکید کرد اوضاع فعلی برجام غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری سالانه خود پیرامون برجام گفت: «وقتی ایران می‌گوید که تعهدات داوطلبانه خود را به حالت تعلیق در می‌آورد، مسکو به رغم اطمینان از این که چنین اقدامی کمکی به حل بحران نمی‌کند و به آمریکا بهانه لازم را برای بدتر کردن اوضاع می‌دهد، ایران را برای اتخاذ تصمیمش درک می‌کند.»    بیشتر بخوانید:  خروج آمریکا از توافق هسته‌ای به تشدید تنش‌ها در منطقه منجر شد  واکنش روسیه و چین به اقدام ۳ کشور اروپایی در فعال سازی مکانیسم ماشه   وی با اشاره به اقدام سه کشور اروپایی برای فعال کردن مکانیسم ماشه نیز گفت: «اروپایی‌ها با این اقدام قصد دارند ایران را مقصر شرایط جاری معرفی کنند. آن‌ها تحت فشار آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه گمرکی ۲۵ درصد بر صنعت خودروسازی، دست به چنین اقدامی زدند.»
وزیر خارجه روسیه در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران پرداخته و گفت: «اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهند پیش از بروز این حادثه دستکم ۶ فروند جنگنده اف ۳۵ آمریکایی در نزدیکی مرز‌های ایران در حال پرواز بودند، اما این اطلاعات باید به تایید نهایی برسند.»
وی در پایان از ایران خواست تا وارد گفت‌وگو‌های صلح در افغانستان شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه سرگئی لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد

خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را به موقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند، زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آن‌ها داشته باشد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • ببینید | لحظه ترسناک نزدیکی برخورد یک جنگنده سوخو 25 روسیه به یک پهپاد!