Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه چغادک گفت : طولانی شدن پروژه خیابان اصلی شهر چغادک گلایه مردم را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه چغادک با اشاره به سالروز شهادت عالم مجاهد، شهید سید مجتبی نواب صفوی و یارانش که در دوره طاغوت برای برقراری حکومت اسلامی مبارزه کرد، اظهار داشت: این شخصیت در دوره غربت جهاد و مبارزه با طاغوت که هنوز قیام حضرت امام و مردم هم شروع نشده بود آنها شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری می‌فرمایند اولین جرقه‌های مبارزه را نواب صفوی در ما روشن کرد.

امام جمعه چغادک  گفت: پروژه خیابان اصلی که روزانه مردم با آن سر و کار دارند، روند بازسازی آن طولانی شده است و فاصله زمانی چندان قابل پذیرش نیست، مردم هم گلایه‌مند هستند و حق هم دارند.

خدری گفت: باید مسؤولین تلاش جدی برای اتمام این خیابان داشته باشند، تا نگرانی و ناراحتی مردم در این خصوص برطرف شود؛ قبل از شروع بازسازی این خیابان، مسؤولین به مردم قول دادند و ما هم تأکید جدی داشتیم که حتماً در اسرع وقت به پایان برسد تا مردم با مشکل مواجه نشوند و الاّ کار را شروع نکنند، البته مسؤولین  با پیش‌بینی بودجه کار را به خوبی شروع کردند اما مشکلات و مسائل اقتصادی که دامنگیر کشور شد و باعث شد که بودجه پیش‌بینی شده کفاف ندهد ولی امروز که کار نزدیک به اتمام است ما از مسؤولین شهر و شهرستان درخواست داریم که تلاش کنند این پروژه سریع‌تر تمام شود.

خطیب جمعه چغادک افزود: از استاندار  و فرماندار  درخواست داریم به صورت جدی به اتمام این پروژه نگاه کنند و بودجه لازم را در نظر بگیرند، از شهردار و شورای شهر هم توقع داریم به صورت جدی‌تر وارد میدان شود و نگذارد کار در مواردی تعطیل بماند و به این کندی پیش برود؛ اگر کسی هم نسبت به اتمام پروژه کارشکنی می‌کند به مردم معرفی و با او برخورد قانونی کنید تا بیش از این مردم شهر متضرر نشوند.

امام جمعه چغادک بر لزوم اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا تاکید کرد و بیان داشت: سیاست راهبردی نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی «اخراج آمریکا» از «منطقه‌ غرب آسیا» است؛ منافع ملی ما و سایر کشورهای منطقه در این است که نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه اخراج شوند و پایگاه‌های نظام آنها برچیده شود.

وی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای فرمودند حضور و دخالت آمریکایی‌ها در غرب آسیا عامل بحران‌آفرینی، بی‌ثبات‌سازی، ناامنی و اختلاف در منطقه است.

خدری گفت: با جنایت بزرگ آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی ضرورت اخراج آمریکا از منطقه بیشتر درک می‌شود و نیروهای جبهه مقاومت و مردم عراق و سوریه و ایران به‌خوبی این ضرورت را درک کرده‌اند.

وی بیان داشت: برخی متأسفانه در داخل کشور سعی می‌کنند این خواسته مردم با حاشیه‌سازی‌ها و سوءاستفاده از مسأله سقوط هواپیمای مسافربری نادیده بگیرند ولی مردم عزیز ما بعد از جنایت وحشیانه آمریکا بنابر آماری که گفته می‌شود، قریب 20 الی 25 میلیون نفر در تشییع تاریخی پیکر مطهر این شهید و یارانش شرکت کردند و با احتساب دیگر استان‌ها نزدیک به 50 میلیون نفر با برگزاری تظاهرات و مراسم بزرگداشت، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلام کرده و خواهان انتقام سخت نظام در مقابل آن شدند.

خدری گفت: کسانی فکر نکنند که می‌توانند با حاشیه‌سازی‌ها، این خواسته انقلابی مردم را به حاشیه ببرند، مبادا بعد از این جنایت هولناک، کسی به خود جرأت ادعای مذاکره با رئیس‌جمهور خبیث آمریکا داشته باشد.

امام جمعه چغادک در پایان به مسأله سیل استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و خواستار حمایت مردم سراسر کشور از سیل‌زدگان شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مقام معظم رهبری نماز جمعه حکومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان امین شهر، قدردانی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی