Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رخشانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سیلاب اخیر شاهد تخریب ۳۱۲ سرویس بهداشتی، تاسیسات لوله کشی و برق، تخریب عایق سقف ۵۶ واحد آموزشی، میز و نیمکت تخریبی هزار و ۹۳۰ دستگاه و  صندلی دسته دار تخریبی ۲ هزار و ۳۸۰ دستگاه بودیم.

وی ادامه داد: هم‌اینک ضرورت دارد با توجه به اهمیت آموزش ۹۵ دستگاه کانس در مناطقی که مدارس آنها غیرقابل استفاده است راه‌اندازی شود که در مرحله نخست ۵۰ دستگاه کانکس از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز در ۲ روز آینده وارد مناطق سیلزده استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: همچنین لوازم التحریر برای تمام دانش آموزان شهرستان‌های دشتیاری،کنارک، بنت، زرآباد، فنوج، نیکشهر (چاهان و تمام توابع) ضروری است.

به گزارش ایرنا هشت روز است که همچنان سیل سیستان و بلوچستان تیتر نخست بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. این روزها سیستان و بلوچستان محل آمد و شد مدیران و مسوولان ارشد کشور است که می‌خواهند ضمن بازدید از مناطق سیل زده، عمق فاجعه ای را که در جنوب شرق ایران رخ داده از نزدیک مشاهده و برای تسریع در امدادرسانی و حل مشکلات هموطنان این خطه از میهن اسلامی تلاش کنند.

علاوه بر رییس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان که در روزهای گذشته میهمان این استان بودند از شب گذشته تا کنون نیز ۴ تن از اعضای هیات دولت به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان سفر و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و بررسی کردند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خسارت سیل مناطق سیل زده آموزش و پرورش پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خسارت سیل مناطق سیل زده آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خسارت سیل مناطق سیل زده آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟