Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم همیشه در صحنه ایران امروز نیز پس از اتمام خطبه های نماز جمعه در جای جای کشور در حمایت از صلابت و اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه در سراسر کشور، راهپیمایی سراسری ملت در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم نجیب ایران اسلامی در راهپیمایی سراسری با شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس» و «ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» ضمن تجدید بیعت با ولایت، گرامیداشت یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و ابراز همدردی با خانواده شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسدران اسلامی در ضربه حیثیتی به هیبت ابرقدرتی آمریکا حمایت کردند.

راهپیمایان در این مراسم با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از جبهه مقاومت نشان دادند و از سوی دیگر ضمن برائت از استکبار جهانی و آمریکایی‌ها، خشم خود را از اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نشان دادند.

گلستان

پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه، راهپیمایی مردمی در حمایت از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده های داغدار توأم با محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، در استان گلستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مازندران

امروز راهپیمایی برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سراسری و هم‌زمان بعد از نماز جمعه در شهرهای مازندران برگزار شد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه در مراسم راهپیمایی پرشور برای حمایت از ولایت‌فقیه، ابراز همدردی با خانواده شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و شهدای سانحه هوایی هواپیمایی اوکراین و جان‌باختن جمعی از هموطنان شرکت کردند.

مردم استان علوی‌تبار مازندران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس حمایت قاطع خود را از مقام معظم رهبری و سپاه اعلام کردند.

این برنامه با هدف حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و مولفه‌های قدرت به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه سرنگونی هواپیمای بوئینگ اوکراینی، هشداری به ساختارشکنان، برهم زنندگان نظم و امنیت و مزدوران داخلی و خارجی و ایادی استکبار برگزار شد.

در این راهپیمایی بر حمایت قاطعانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی تاکید شد.









 

مرکزی

نمازگزاران اراکی پس از نمازجمعه این هفته مسیری را راهپیمایی کرده و حمایت خود را از اقتدار و صلابت کشور نشان دادند.

 

 

 

 

این گزارش در حال به روزرسانی است......

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت