Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نکونام به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت تعدادی از مردم کشور اشاره و گفت: مردم در این حادثه غم بار همدردی خود با خانواده های داغدار را اعلام کردند و بصیرت انقلابی خود را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 27 دی) در نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان و عده ای افراد سیاسی در نادان خواندن خیرخواهان کشور، گفت: نباید بازی های سیاسی بهانه ای برای کنار زدن حق و حق مداران جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی با شهادت خود دشمنان انقلاب را رسوا کرد و زنده بودن انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد، افزود: شهادت این سردار مقاومت اتحاد میان ملت های مسلمان را افزایش داد و آنان را در مقابل دشمنان هم پیمان کرد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی یک فرد انقلابی و فراجناحی بود، اظهار کرد: نباید این سردار اسلام را مصادره سیاسی کرد بلکه باید نگاه انقلابی ایشان را به درستی در جامعه اشاعه داد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه انتخابات پیش رو باید از هر گونه فساد مبری باشد، تصریح کرد: قومیت گرایی، تخریب رقبا، خرید و فروش آراء و تبلیغات مخرب از جمله شاخص ترین کارهایی است که موجب فساد در انتخابات می شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ایجاد یک مجلس انقلابی و جهادی تأکید کرد و ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در صحنه های حساس انقلاب وظیفه خود را به درستی انجام دهند و تأثیرگذار باشند.

 

امام جمعه شهرکرد به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت تعدادی از مردم کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مردم در این حادثه غم بار همدردی خود با خانواده های داغدار را اعلام کردند و بصیرت انقلابی خود را نشان دادند.

 

حجت الاسلام نکونام از اقتدار نیروهای مسلح کشور در پاسخ دادن به تجاوز آمریکا قدردانی کرد و افزود: نیروهای مسلح کشور در حمله به پایگاه آمریکایی صلابت خود را به همه دشمنان ثابت کردند و دشمنان علی رغم گزافه گویی قدرت هیچگونه جوابی نداشتند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی فهما سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سقوط هواپیمای اوکراینی سانحه هواپیمایی هواپیمای مسافربری بصیرت افزایی چهارمحال و بختیاری بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور