Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایتمدار و شهیدپرور قروه امروز هم زمان با سراسر کشور با راهپیمایی چند هزار نفری از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مردم دیندار و شهیدپرور قروه بار دیگر در راهپیمایی چند هزار نفری خود در خیابان‌های این شهرن خشم و انزجار خود را از دخالت‌های آمریکا در کشورهای مسلمان با سردادن شعارهای ضد آمریکایی به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجتماع چند هزار نفری اقشار مختلف مردم قروه حمایت‌های همه‌جانبه خود را از صلابت سپاه پاسدران در دفاع از کشور ایران نشان دادند و سپاه را حامی خود در این چهار دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارزیابی کردند.

مردم شهیدپرور قروه حضور خود را در این راهپیمایی قدردانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند که برای حفظ و ترویج دین مبین اسلامی فرزندان آزاده و از جان گذشته‌ای مانند شهید سلیمانی را در دامان خود پرورش داده است‌.

گفتنی است نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه قروه در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر چند خیابان اصلی این شهرستان منتهی به میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران شهید سپاه پاسداران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد