Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزازش خبرنگار مهر، هفته دهم از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۲۷ دی ماه با انجام سه بازی پیگیری شد. در یکی از این دیدارها و در تالار فدراسیون هندبال تیم های تاسیسات دریایی تهران و کیش ایر به مصاف هم رفتند که تیم تاسیسات دریایی تهران موفق شد با ارائه یک بازی هماهنگ حریف سخت کوش خود را شکست داده و ضمن تثبیت موقعیت خود در رده دوم جدول رده بندی انتقام بازی رفت را نیز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دیگر بازی امروز و در اصفهان شاهد بازی بسیار حساس تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و اشتاد سازه مشهد بودیم که نماینده مشهد پیروز شد تا صدرنشینی خود را در جدول تثبیت کند.

در سومین بازی هم در کازرون تیمهای شهید شاملی این شهر و ذوب  آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی به سود شهید شاملی به پایان رسید.

به این ترتیب در پایان هفته دهم تیمهای اشتاد سازه مشهد، تاسیاست دریایی تهران و شهید شاملی کازرون همچنان در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

نتایج کامل لیگ در روز جمعه ۲۷ دی ماه : 
* تاسیسات دریایی تهران ۲۶ - کیش ایر  ۱۴            
* فولاد مبارکه سپاهان ۱۹- اشتاد سازه مشهد ۲۷
* شهید شاملی کازرون ۲۶- ذوب آهن اصفهان ۱۶

کد خبر 4827830

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مشهد هندبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت