Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاهین شهرداری که در این فصل هنوز پیروزی نداشته و ۶ مساوی و ۱۰ باخت در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و امروز به دنبال کسب برتری برابر شهرخودرو است تا با شرایط بهتری فصل را دنبال کند و امید به ماندن در لیگ پیدا کند، اما در آن سوی میدان تیم مشهدی در دوران پسا یحیی، تنها به فکر گرفتن سه امتیاز است تا موقتا به رده سوم جدول صعود کند و همچنین با روحیه بهتری به استقبال دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    این بازی با قضاوت سید علی‌اصغر مومنی در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهردر حال برگزاری است.

در ادامه به گزارش لحظات مهم این دیدار می پردازیم: 

در نیمه اول این دیدار در دقیقه های  ۱۵ ، ۲۱ ، ۲۶ و ۲۹ و دقیقه ۵ وقت های اضافه نیمه اول، حسین مالکی از شاهین شهرداری بوشهر و حسن جعفری و مرتضی خراسانی و محمد حسین مراد مند هم از شهرخودرو کارت زرد دریافت کردند که حسین مالکی با دریافت دو کارت زرد در دقیقه ۲۹ از بازی اخراج شد و تیم شاهین شهرداری بوشهر ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

نیمه اول این دیدار با ۶ دقیقه وقت تلف شده بدون گل برای هر دوتیم به پایان رسید.   خبر در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی