Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه رفتار دشمنان و ایادی داخلی آنها نشان دهنده ترس از قدرت سپاه است، تاکید کرد: دشمنان از سیلی سپاه وحشت کرده‌اند، روزهای اول می گفتند هیچ اتفاقی نیفتاده اما در هفته‌ی اخیر تصاویری که از این پایگاه منتشر شد نشان داد این سیلی برای دشمنان بسیار سخت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تاکید بر اینکه تاریخ همیشه صحنه تقابل حق و باطل است، خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی ما مرهون آگاهی‌بخشی‌ها، مبارزات و فداکاری‌های بزرگانی چون نواب صفوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه بندرانزلی تصریح کرد: متاسفانه عده ای بعد از گذشت از چهل سال از انقلاب اسلامی، بخاطر منفعت‌طلبی‌ها، هواهای نفس، بی‌تقوایی‌هایی که وجود دارد به جای همراهی، هم‌افزایی و پیشبرد جامعه اسلامی با رهنمودهای رهبری، در مسیر ایجاد اختلاف در بین مردم و جامعه حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسیر انتخابات در کشور ما روشن و شفاف است افزود: در هر دوره دشمنان شبهاتی را پخش و مطرح می‌کنند و برخی افراد به جای اینکه مجری قانون باشند؛ به انتقاد، اشکال گیری و شبهه افکنی نسبت به شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها می پردازند و اتهام جناحی بودن و یکطرفه بودن و تضییع حقوق بیت المال می‌زنند.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه شبهه پراکنی در تریبون های رسمی و حرف زدن در مسیر خواست دشمن توسط برخی، اگر تعمدی نباشد مصداق بارز بی تقوایی است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید پس از تایید صلاحیت‌ها، افراد معترض که علیه نظام صحبت می‌کنند و قالبا مشکل فساد مالی و اخلاقی یا همدستی با فتنه گران را دارند اما بحث جناحی و سیاسی را مطرح می‌کنند تا در جامعه ایجاد اختلاف کنند را احضار کرده و اگر دلایلی که موجب رد صلاحیت آنها شده صحت دارد، آنها را مجازات کند تا نظام اسلامی از این مفاسد پاک شود.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد در جامعه‌ی ما با تردید افکنی به نظام خدشه وارد کند، ادامه داد: در رابطه با قضایای اخیرِ سانحه‌ی هواپیما ضمن تسلیت، از کرامت و بزرگواری خانواده‌های این عزیزانی که به شهادت رسیدند در همراهی با نظام و انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم؛ فقدان این نخبگان که امیدهای آینده‌ی کشور بودند و برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش و تحصیل می‌کردند مصیبت بار است.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه مسئولان باید زوایا و ابعاد مختلف علل وقوع این حادثه را مشخص و با کوتاهی‌های احتمالی از سوی دستگاه‌ها برخورد کنند، تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی که در روزهای احتمال حملات آمریکایی‌ها، شرایط و مقررات را رعایت نکردند باید پاسخگو باشند؛ مردم ما آگاه و هوشیار بوده و اجازه بهره‌برداری به دشمنان، فرصت‌طلبان و فتنه‌گران نمی‌دهند.

امام جمعه بندرانزلی ادامه داد: در این شرایطی که ما در سوگ سرداران شهیدمان هستیم و سیلی اولیه‌ی انتقام سخت به آمریکایی ها توسط سپاه زده شده، اجازه نمی‌دهیم دشمنان روحیه و فضای حاکم بر کشور را با اغتشاشات تغییر دهند.

وی با اشاره به حضور سفیر انگلیس خبیث، جنایتکار، توطئه‌گر در حاشیه اغتشاشات به منظور تشدید آشوب‌ها و مدیریت اوضاع، گفت: جای تأسف است برای دستگاه دیپلماسی که در این موضوع تعلل کرد، باید در این رابطه قاطع و انقلابی برخورد و همان شب وی را از کشور اخراج می‌کردند.

امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی لازم است امنیت و آرامش کشور علیرغم توطئه‌گری و جنایتهای آمریکایی‌ها حفظ شود که تاکنون اینگونه بوده است؛ امروز برخی دست در بیت المال دارند و نگاهشان به دشمنان ملت است و علیه نظام اسلامی، سپاه و نیروهای توانمند و کارآمد شبهه افکنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رفتار دشمنان و ایادی داخلی آنها نشان دهنده ترس از قدرت سپاه است، تاکید کرد: آنها از سیلی سپاه وحشت کرده‌اند، روزهای اول میگفتند هیچ اتفاقی نیفتاده اما در هفته‌ی اخیر تصاویری که از این پایگاه منتشر شد نشان داد این سیلی برای دشمنان بسیار سخت بوده و پایگاه‌هایشان در عراق نابود شده، اما این انتقام کامل نیست؛ انتقام سخت جمهوری اسلامی از این جنایت بنابر فرموده مقام معظم رهبری، اخراج همه نیروهای آمریکایی و غربی از منطقه و تسریع در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B۱ است