Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، تغییر نخست‌وزیر و کابینه دولت روسیه بر سیاست خارجی این کشور تأثیری نخواهد داشت.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ریابکوف روز جمعه گفت: «سیاست خارجی روسیه بر تقویت جایگاه کشور در جهان مبتنی است و در راستای منافع توسعه پیشروی ما بوده و منافع و کامیابی شهروندان را تضمین می‌کند و این سیاست‌ها ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در این شکی ندارم».

وی افزود: «در فدراسیون روسیه سیاست خارجی توسط رئیس جمهور تعیین می‌شود و چیزی به آن افزوده نمی‌شود».

روز چهارشنبه، «دیمیتری مدودوف» نخست‌وزیر و اعضای کابینه او استعفای خود را اعلام کردند. در پی این استعفا «میخائیل میشوستین» رئیس خدمات مالیاتی فدرال روسیه به‌عنوان جایگزین مطرح شد و توانست با کسب اکثریت آرای پارلمان این مقام را تصاحب کند.

ریابکوف همچنین درخصوص نشست روز یکشنبه در برلین با محور صلح در لیبی گفت: «اگر تمامی طرف‌ها اراده سیاسی آن را داشته باشند، فکر می‌کنم رسیدن به توافقاتی که در مسکو تنظیم شد میسر باشد اما تلاش و انعطاف بیشتری مورد نیاز است».

هم‌اکنون لیبی تحت اداره دو قدرت است. پارلمان طُبرُق در شرق لیبی که تحت حمایت عربستان، مصر، امارات، فرانسه و روسیه هستند و «خلیفه حفتر» فرماندهی آنان را بر عهده دارد. در سوی دیگر لیبی دولت وفاق ملی در طرابلس (پایتخت) در غرب این کشور واقع شده که تحت حمایت ترکیه، قطر و ایتالیا است و سازمان ملل آن را به رسمیت می‌شناسد.

حفتر روز سه شنبه از مذاکرات صلحی که در مسکو در حال انجام بود، بدون امضای توافق آتش‌بس خارج شد. ترکیه در واکنش به این اقدام گفت درسی به او خواهد داد که مستحق آن باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است