Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «هانسل و گرتل» به کارگردانی «آز پرکینز» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه هفته آینده آغاز خواهد کرد. تاریخ انتشار: 16:30 - 27 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۰۲۱

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «هانسل و گرتل» به کارگردانی «آز پرکینز» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه هفته آینده آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آز پسر آنتونی پرکینز هنرپیشه بیادماندنی آمریکایی است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به لگالی بلاند، منشی و شش درجه جدایی اشاره کرد. 

گرتل و هانسل یک فیلم رو به اکران در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی آز پرکینز و محصول سال ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

فیلم‌نامه این فیلم توسط پرکینز و راب هیز بر اساس فولکلور آلمانی به همین نام به رشته تحریر درآمده است. سوفیا لیلیس و سم لیکی در نقش‌های اصلی، و جسیکا دیگو و آلیس کریج از دیگر ستارگان فیلم هستند.

فیلم داستان هانسل و گرتل را دنبال می‌کند که برای یافتن کار و خوراک به منظور کمک به والدین فقیرشان وارد جنگلی تاریک می‌شوند، اما به طور اتفاقی درگیر نقشه شیطانی جادوگری می‌شوند.

این دومین فیلم لایو اکشن پس از هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر (۲۰۱۳)، بر اساس این فولکلور و همچنین دومین عنوانی است که از این فولکلور در ساخت یک فیلم ترسناک استفاده کرده است. فیلم قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰، توسط اوریون پیکچرز به نمایش درآید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳