Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، شهدای سانحه هوایی و همچنین رحلت آیت الله محلاتی اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.

وی ادامه داد: این ناراحت کننده است که برخی از افراد غافل اند و شیرینی‌های به دست آمده را به تلخی می‌کشانند و گوش آنان همواره به دهان دشمنی است که جنایتکاریش از گذشته تا کنون مرتباً ثابت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند جهنم را برای کسانی آماده کرده ایم که عقل دارند، اما اندیشه نمی‌کنند، چشم دارند، اما نمی‌بینند، گوش دارند، اما نمی‌شنوند و اینان مانند چهارپایان هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد در خصوص سانحه هوایی و شهادت جمعی از دانشجویان نخبه کشور تصریح کرد: همه ملت ایران از این اتفاق ناراحت هستند، اما در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که اگر اشتباهی رخ داد مسئولان آن را به گردن بگیرند به غیر از ایران که سردار سلامی و حاجی زاده این اشتباه را به گردن گرفتند و گردن خود را از مو باریک‌تر دانستند.

وی افزود: خطا‌های انسانی همواره رخ می‌دهند و در همه جای دنیا قابل مشاهده است، برای مثال بنابر آمار حدود ۱۷ هزار نفر در تصادفات ماه‌های گذشته جان خود را از دست داده‌اند که این هم ناشی از خطا‌ها و تخلفات انسانی است.

امام جمعه اصفهان در خصوص تشییع پیکر جانباختگان سانحه هوایی گفت: افرادی که در سانحه هوایی کف می‌زدند این کار آنان توجیهی ندارد، اگر می‌گویند چرا علت سانحه دیر اعلام شد دلیلش واضح است چرا که باید تحقیقات انجام می‌شد.

آیت الله طباطبایی نژاد درخصوص سیلی محکم ایران به آمریکا تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب، آمریکای جنایت کار سه مرتبه از ملت ایران سیلی خورده است، نخستین سیلی انقلاب اسلامی و کوتاه کردن دست آنان از این مرز بوم بود، سیلی دوم گرفتن لانه جاسوسی بود که انقلاب دوم نامیده شد و سیلی سوم تخریب پایگاه آمریکا در عراق بود که بسیار مهم است.

وی روزی که این سیلی توسط سپاه به آمریکا زده شد را ایام الله خواند و گفت: ۸۰ سال بود که آمریکا هیچ ضربه مستقیم از هیچ کشوری نخورده بود، اما اقدام ایران اقتدار آمریکا را در منطقه فرو ریخت و به واسطه همین امر دست دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران باید بوسیده شود.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: آمریکا هراس دارد که میزان تلفات و کشته شدگان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد را اعلام کند چرا که در صورت اعلام شدن اقتدارش بیش از پیش فرو می‌ریزد و حواسمان باشد که سیلی ایران به آمریکا را کوچک حساب نکنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد آمریکا جانباختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی آیت الله محلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است