Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:20:00 GMT

لیگ برتر تیراندازی| تیراندازان برتر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۲۵۴

لیگ برتر تیراندازی| تیراندازان برتر معرفی شدند

رقابتهای لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان با حضور نایب رییس کمیته ملی المپیک با معرفی تیم و نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها امروز 27 دیماه با حضور فضل الله باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون شمشیربازی، مهرافزا منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و معاونین و مدیران محیط زیست کشور در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان که به میزبانی ساچمه بیژن پیگیری شد، در رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم های، مقاومت و ساچمه بیژن با شکست تیم های هیات خراسان رضوی و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم هیات قم در قرعه استراحت به سر می برد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، درسا عرب شاهی از مقاومت، زینب طوماری از شهرداری و گلنوش سبقت الهی از ساچمه بیژن به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی نیز، آرمینا صادقیان از ساچمه بیژن، نجمه خدمتی از مقاومت و فاطمه امینی از شهرداری قزوین به ترتیب در مکان های اول تا سوم ایستادند.

همزمان با این رقابتها هفته هشتم لیگ برتر تیراندازی آقایان نیز به میزبانی شهرداری اردبیل برگزار شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های زائر، نزاجا، ساچمه بیژن در مقابل تیم‌های مقاومت، شرکت ملی حفاری و شهرداری اردبیل به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم سپاهان در قرعه استراحت به سر می برد.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن در برایر تیم های شرکت ملی حفاری، زائر و شهرداری اردبیل پیروز شدند.

در فینال رشته تفنگ بادی، حسین باقری و امیر محمد نکونام هر دو از نزاجا اول و دوم شدند و محمدحسین کریمی از زائر سوم شد.

در رشته تپانچه بادی نیز، جواد فروغی از مقاومت اول شد و سجاد پورحسینی از ساچمه بیژن و محمد رسول عفتی از مقاومت به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تیراندازی محیط زیست کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رییس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رییس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

کد خبر 6096858

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور