Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:18:06 GMT

ایران قدرت آمریکا را درهم شکست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۴۷۵

ایران قدرت آمریکا را درهم شکست

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه اصفهان گفت: اقدام مقتدرانه ایران در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، قدرت آمریکا را در منطقه از بین برد و آن را در هم ریخت.

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: خداوند می‌فرمایند ما جهنم را برای کسانی مهیا کرده‌ایم که عقل دارند، اما اندیشه نمی‌کنند، و یا چشم دارند اما نمی‌بینند، گوش دارند، اما نمی‌شنوند و اینان مانند چهارپایان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از افراد غافل‌ هستند و شیرینی‌های به دست آمده را تلخی می‌کنند؛ چنین افرادی گوش‌شان به دهان دشمنی جنایتکار اتست که جنایتش برای همه دنیا ثابت شده است.

امام جمعه اصفهان در خصوص سانحه هوایی هواپیمای اوکرابنی و شهادت جمعی از سرنشینان این هواپیما و اینکه همه ملت ایران از این اتفاق ناراحت هستند، بیان کرد: در هیچ کجای دنیا اگر اشتباهی رخ داد، مسئولان آن اشتباه را به گردن نمی‌گیرند، اما در ایران شاهد بودیم مسئولان و فرماندهان این اشتباه را به گردن گرفتند. خطاهای انسانی در همه جای دنیا قابل مشاهده است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق، تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ انقلاب، سه مرتبه از ملت ایران سیلی سخت خورده است؛ نخستین سیلی، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود که باعث شد دست آنان از ایران کوتاه شود، سیلی دوم، تسخیر لانه جاسوسی در سال 85 که انقلاب دوم نامیده شد و سیلی سوم نیز تخریب پایگاه آمریکا به نام الاسد در عراق بود.

وی گفت: اقدام مقتدرانه ایران در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، قدرت آمریکا را در منطقه از بین برد و آن را در هم ریخت. آمریکایی‌ها از ترسی که دارند میزان تلفات و کشته شدگان حمله موشکی ایران را اعلام نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان خطبه های نماز جمعه اصفهان آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران صبح امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند