Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:41:59 GMT

شاهرودی: الان باید جلوی امارات بازی می‌کردیم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۶۷۵

شاهرودی: الان باید جلوی امارات بازی می‌کردیم

مربی تیم امید ایران از عملکرد کادر فنی و بازیکنان در مسابقات انتخابی المپیک دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی در بازگشت به ایران بعد از حذف تیم امید از مسابقات انتخابی المپیک گفت: ما بالاخره خودمان بازیکن ملی بوده ایم و می دانیم کدام بازیکن خوب است یا خوب نیست. قوت و ضعف تیم ها را بررسی می کنیم و نحوه بازی خودمان را بر اساس آن تعیین می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا بازی ازبکستان شماره 9 را که پاس های قطری پشت مدافعان کناری می انداخت، مهار کردیم. در تیم کره جنوبی دو هافبک دفاعی به کناره ها می آمدند و بازی سازی می کردند. هرکس می گوید ما برنامه نداشتیم، خودش را گول می زند. از همین جا فقط از مردم عزیز خیلی عذرخواهی می کنم. تلاشمان را کردیم اما نشد. اگر توپ های ما تبدیل به گل می شد، الان حریف مان امارات بود. از همه بازیکنان، کادر فنی، تدارکات، پزشکی و همه تشکر می کنم. تمام پیشکسوتان قابل احترام هستند اما دیدم یک سری مصاحبه هایی کردند. خدا به آنها عزت بدهد ولی فوتبال دیگر این نیست که به رختکن بیایی به بازیکن بگویی اجازه نده تیم مقابل تو را ببرد! امروز هر تیمی تاکتیک خودش را دارد. کسانی که مصاحبه می کنند، با ما نبودند.

 

او افزود: روراست دارم می گویم، شاید استیلی نگوید اما من روراست هستم. کسانی که نمی دانند اصلا در اردوی ما چه خبر است و رطوبت و شرایط زمین چطور است، برای خودشان داستان می بافند. باز من به آنها احترام می گذارم ولی فوتبال این نیست که چیزی برای گفتن نداشته باشی و در رختکن فقط بگویی نگذارید شما را ببرند. در ادوار گذشته هم این افراد بوده اند. پس تاکتیک چه می شود؟ خدا را شکر ما تاکتیک داشتیم و همه برنامه ریزی هایمان درست بود. در برنامه های زنده همه را پخش می کنیم تا ببینند چه کار کردیم.

 

شاهرودی درباره علت غیبت عارف غلامی و لطمه خوردن تیم امید از این اتفاق گفت: این نظر شماست. من هرگز به این سوال جواب نمی دهم. فقط بحث فنی بوده و من هم یک رای داشتم. آقایان استیلی، پیروانی و محمدی همه رد کردند و نظرشان فنی بود. پرونده این را ببندیم.

 

او درباره مشکلات تیم امید افزود: ما دو هفته بچه ها را کامل در اختیار داشتیم اما تیم های دیگر اینطور نبودند. 2 ماه در کنار هم بودند و اردو داشتند. ما زحمت خودمان را کشیدیم و فکر نمی کنم بد بازی کرده باشیم. وقتی بازیکن در سه قدمی دروازه توپ را گل نمی کند، دیگر به مربی برنمی گردد. ما بازی ازبک را می بردیم، همه چیز تمام بود. یادمان هم نرود که ازبکستان قهرمان آسیا شده بود.

رضا شاهرودی عارف غلامی استقلال تهران تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا شاهرودی عارف غلامی استقلال تهران تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای