Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@19:29:35 GMT

همایش دوچرخه سواری در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۲۰۴

همایش دوچرخه سواری در قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، به مناسبت فرارسیدن هفته هوای پاک، همایش دوچرخه سواری با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست و ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان، فعالان و علاقه مندان این رشته ورزشی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این مراسم با اشاره به خطر جدی آلودگی هوا در قم، بر ضرورت توسعه استفاده از دوچرخه در این شهر تأکید کرد و گفت: قطعا توسعه خودرومحور در شهر قم و عدم توجه به آلودگی های زیست محیطی، باعث وخیم تر شدن وضعیت هوا در سال های آینده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا موسوی مشکینی با اشاره به تجربه موفق کشورهای پیشرفته در استفاده همگانی از دوچرخه، خاطرنشان کرد: امیدواریم برای تحقق محیط زیست پاک و سالم و زندگی بهتر شهروندان، مسؤولان زمینه استفاده حداکثری از دوچرخه در شهر قم را فراهم بیاورند.

همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته هوای پاک به همت هیأت دوچرخه سواری استان و با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد و پس از آن جمعی از دوچرخه سواران مسیر خیابان های شهید صدوقی(ره) و بلوارامین را رکاب زدند./

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قم دوچرخه سواری قم محیط زیست ورزش و جوانان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت استاندار خراسان شمالی در انتهای نشست شورای عالی محیط زیست اظهار کرد: پرونده‌های اکتشاف و بهره‌برداری معدن آلبلاغ با پیش شرط موافقت شورای عالی حفاظت محیط صادر شده بود.

محمدرضا حسین‌نژاد بیان کرد: در جلسه شورای علی حفاظت محیط زیست با صدور مجوز موافقت شد و این اتفاق علاوه بر به عمران و آبادانی باعث درآمد مردم منطقه خواهد شد.

کد خبر 6095380

دیگر خبرها

  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی