Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@23:32:09 GMT

مهمترین خبرهای ورزشی در 8 ساعت اخیر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۴۳۰

مهمترین خبرهای ورزشی در 8 ساعت اخیر

به گزارش صدای ایران مهمترین اخبار ورزشی چند ساعت اخیر به شرح زیر میباشد:   #شایعات_نقل_و_انتقالات 
مجله دون بالون اسپانیا مدعی شد مسی از سران این تیم خواسته تا الکساندر آرنولد را در تابستان به خدمت بگیرند   فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه شایعه مربوط به لغو میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد و اعلام کرد پیگیری لازم را در این زمینه دنبال خواهد کرد   محمدحسین محمدیان در مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌های #کشتی آزاد ایتالیا با نتیجه ۱۱ - ۰ آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف بلاروسی وی در دیدار پایانی الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا است.   انصاری‌فرد: اجازه نمی‌دهیم به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود

واکنش سرپرست و مدیرعامل استقلال و پرسپولیس به احتمال لغو میزبانی آسیا؛

خلیل زاده: ایران امن ترین کشور منطقه است   #کشتی
محمدحسین محمدیان، آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در جریان تورنمنت ایتالیا کایل اسنایدر، قهرمان آمریکایی جهان و المپیک را با ضربه فنی شکست داد   پُرتنش بعد از اخراج جنجالی؛
شاهین شهرداری بوشهر ۰ - شهرخودرو ۰   موضع فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه سلب میزبانی؛
وزیر ورزش به AFC تضمین کتبی داده است    با سیستم ۵۰-۵۰ ورزش حداقل ۲۰۰ میلیارد درآمد دارد؛
اعتراض وزارت ورزش به سهم ۷۰ درصدی تلویزیون    تیم ملی #هندبال ایران اولین دیدار خود در نوزدهمین دوره رقابت های هندبال انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیا با نتیجه قاطع 53 بر 21 از سد نیوزلند گذشت و اولین گام خود را محکم برداشت   کاپیتان‌های منچستریونایتد در لیگ برتر از ۱۹۹۲ تا کنون به بهانه انتخاب مگوایر توسط سولسشر به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ   لیگ برتر | هفته هفدهم

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر برابر شهرخودرو:

ماکسیم کویلیتایا، ابوالفضل رزاق‌پور، مرتضی غلامعلی‌تبار، بهروز نوروزی فرد، بهمن سالاری، میثم دورقی، امیرحسین موسی‌زاده، حسین مالکی، دانیال مومنی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی

ترکیب شهرخودرو برابر شاهین شهرداری بوشهر:

سید مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، میلاد سرلک، حسن جعفری، سعید صادقی، محمد علی فرامرزی، مرتضی خراسانی، کارلوس آلبرتو رودریگز

#شایعات_نقل_و_انتقالات | #لژیونرها 
خبرنگار اُجوگو پرتغال مدعی شده باشگاه پورتو مقدمات توافق با مهدی طارمی برای حضور در این تیم را فراهم کرده است.
طبق این ادعا در صورتی که انتقال «فرانچسکو سوارز» مهاجم برزیلی تیم پورتو به تیم آ.اس رم ایتالیا نهایی شود، طارمی گزینه جانشینی این بازیکن خواهد بود و به تیم پورتو می رود.   ولید الفرج مجری تلویزیون عربستان مدعی شد طی روزهای آینده حق میزبانی از باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گرفته می‌شود

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران خبرهای ورزشی انصاری فرد لغو میزبانی ایران کشتی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند

غلامرضا خجسته در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این صعود سراسری با حضور ۵۰۰ نفر از فرهنگیان سراسر کشور برگزار خواهد شد و قرار است از هر استان ۶ تا ۷ کوهنورد به همراه یک نفر مربی و سرپرست در اردبیل حاضر شده تا این صعود سراسری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از مسیر صعود کوهنوردان بازدید میدانی خواهند کرد و ما تدارک میزبانی را در خانه معلم اردبیل و سرعین در نظر گرفتیم تا میزبانی شایسته برای این رویداد ملی ورزشی باشیم.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر میزبانی از رویداد کوهنوردی فرهنگیان پیشنهاد کردیم تا اردبیل امسال میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز شود که هنوز جواب قطعی در این زمینه داده نشده است.

خجسته با بیان اینکه در گرامیداشت هفته معلم از دهم اردیبهشت مسابقات ورزشی فرهنگیان آقا و خانم به صورت استانی آغاز شده است، گفت: مسابقت ورزشی فرهنگیان ویژه آقایان در سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برگزار شد که در مجموع ۱۸ تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند که ناحیه دو اردبیل مقام قهرمانی را به دست آورد.

وی افزود: مسابقات بانوان نیز از امروز آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که فرهنگیان خانم در دو رشته والیبال و تنیس روی میز باهم رقابت می کنند.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مرحله مدرسه ای و منطقه ای و ناحیه ای این مسابقات از دهه فجر شروع شده و بیش از ۳ هزار نفر در مراحل مختلف شرکت کرده اند تا از بین آنها ۵۵۰ نفر در مسابقات استانی حاضر شوند.

خجسته اظهار کرد: تیم منتخب فرهنگیان استان تابستان امسال در مسابقات کشوری حاضر می شوند که با احتمال زیاد میزبانی آن به استان اردبیل واگذار می شود.

وی در پایان گفت: بعد از پایان امتحانات خردادماه مسابقات ورزشی دانش آموزان نیز برگزار شده تا تیم منتخب در مسابقات کشوری حاضر شوند.

کد خبر 6096716

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین