Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:33:23 GMT

پرواز ناکام عقاب نهاجا مقابل فرش حداد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۵۵۳

پرواز ناکام عقاب نهاجا مقابل فرش حداد

ایسنا/اصفهان هفته یازدهم لیگ دسته والیبال باشگاههای کشور با پیروزی ۳ بر۲ فرش حداد مقابل عقاب نهاجا تهران پیگیری شد.

در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور و در دومین هفته از دور برگشت (امروز جمعه ۲۷ دی ماه) ۴ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در جریان این دیدارها تیم صنعت فرش حداد در سالن هفده شهریور مجموعه ورزشی تختی میزبان تیم عقاب نهاجا تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، شاگردان امیرهوشنگ شاهزمانی که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مغلوب تیم سفیر جوان رامسر شدند امروز از ابتدای ست اول بازی را مقتدرانه در دست گرفتند و نتیجه ۲۵ بر ۹ را به‌نام خود ثبت کردند.

با وجود این‌که در ست دوم تهرانی‌ها در سرویس و حمله بهتر از ست اول عمل کردند، اما دریافت داخل میدان نه چندان رضایت‌بخش تیم جوان عقاب نهاجا تهران باعث شد ست دوم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به میزبان خود واگذار کنند.

در ست سوم این بازیکنان نیروی هوایی بودند که در حضور محمد سلطان حسینی - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و تماشاگران پرشور اصفهانی و در تقابل یک رقابت نزدیک با حمله‌های متداوم و استفاده مفید از توپ‌های برگشتی در مقابل اشتباهات فردی بازیکنان میزبان، با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود ثبت کردند.

در شرایطی ست چهارم آغاز شد که بازیکنان فرش حداد احساس خطر کردند و سعی در استفاده از تاکتیک‌های متنوع در خط حمله کردند، در آن طرف تور نیز مدافعین عقاب نهاجا در یک بازی پایاپای مانع از عبور ضربات محکم بازیکنان تیم میزبان شدند. در امتیازات پایانی ست چهارم اعتراض شدید و پیاپی شاهزمانی با اشتباه داوری ثابتی‌پور- داور اول- هم کارساز نشد و در نهایت عقاب نهاجا، ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشانده شود.

بازی بی‌دغدغه‌ای که فرش حداد می توانست سه بر صفر به سود خاتمه دهد به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شد. در نهایت این شاگردان شاهزمانی بودند که ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر۱۲ به برتری رسیدند تا در نهایت پیروز این دیدارِ در ابتدا آرام و در پایان پرهیجان شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد