Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:07:15 GMT

آمریکا کانال ارتباطی مخفی با ایران را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۸۶۴

مسئول گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری باردیگر اتهامات ضدایرانی خود را تکرار نمود و در پایان هرگونه کانال ارتباطی مخفی با ایران را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسپوتنیک، «برایان هوک»، مسئول گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در جریان نشست خبری بار دیگر به تکرار اتهامات ضد ایرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده آمریکا در این نشست خبری، علاوه بر اعلام تحریم یک فرمانده نظامی ارشد ایرانی، با نام «حسن شاهوارپور»، مدعی شد که این موضوع به دلیل تحولات اخیر در ایران است.

هوک همچنین ادامه داد که دولت ترامپ هزینه را برای ایران بالا برده است.

نماینده آمریکا با ادعای اینکه ایران در حال حاضر در بحران به سر می‌برد، از اقدام اخیر انگلیس علیه مقاومت حزب الله لبنان استقبال کرد و گفت: خرسندیم که لندن، حزب‌الله را در لیست گروه‌های تروریستی گذاشت.

برایان هوک همچنین در ادعایی مداخله جویانه مدعی شد که به ایران نباید حق غنی‌سازی داده شود و تاکنون کسی مانند ترامپ با ایران مقابله نکرده است.

در ارتباط با برجام نیز، نماینده آمریکا مدعی شد که چیز زیادی از برجام نمانده و ایران پنج بار آن را نقض کرده است و در این شرایط مکانیسم ماشه می‌تواند تحریم‌ها را علیه ایران برگرداند.

مسئول گروه اقدام ایران در سخنان پایانی خود همچنین تاکید کرد که هیچ کانال مخفی بین ایران و آمریکا وجود ندارد و ما دیپلماسی را با دیپلماسی جواب می‌دهیم.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم) اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب