Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از تهیه اینفوگراف دو طرح یارانه دستمزد; و کارورزی برای اطلاع‌رسانی بهتر به فعالان اقتصادی استان خبر داد‌.

کیوان کاشفی با بیان اینکه دو طرح کارورزی و یارانه دستمزد از سوی دولت و با هدف کمک به کاهش نرخ بیکاری و همچنین ترغیب کارفرمایان برای جذب نیرو مصوب شد، اظهار کرد: اینفوگراف مربوط به این دو را طراحی کردیم و در اختیار فعالان اقتصادی و جوانان جویای کار قرار می‌دهیم تا بیشتر به آن آشنا شوند‌

او ادامه داد: در این اینفوگراف‌ها به مواردی مانند اهداف طرح، افراد مشمول، جزئیات اجرا، روند کار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... اشاره شده است.

رئیس اتاق کرمانشاه بیان کرد: امیدواریم فعالان اقتصادی بتوانند با استفاده از این طرح‌ها هم به کاهش بیکاری استان کمک کنند و هم زمینه رونق تولید در واحد اقتصادی خود را فراهم کنند و جوانان جویای کار نیز مشغول به فعالیت شوند.

کاشفی با بیان اینکه تهیه اینفوگراف در زمینه‌های مختلف اقتصادی و با هدف اجرای هرچه بهتر این طرح‌ها در دستور کار اتاق است، گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف همواره در اتاق بازرگانی کرمانشاه مورد تاکید است.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی طرح کارورزی یارانه دستمزد اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است