Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:06:46 GMT

شکایت شاهین از بازیکنان غیرمجاز شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۱۴۸

شکایت شاهین از بازیکنان غیرمجاز شهرخودرو

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر معتقد است دو بازیکن شهرخودرو بصورت غیرقانونی مقابل آنها بازی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید مسیگر درباره موضوع شکایت باشگاه شاهین شهرداری از شهرخودرو گفت: باتوجه به شکایت باشگاه نساجی مازندران از آقایان میلاد سرلک و حسن جعفری که قراردادشان را بطور یک طرفه با نساجی فسخ کردند، دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای و براساس شکواییه‌نامه باشگاه نساجی، به سازمان لیگ و آقای محمودزاده اعلام کرده بود این دو بازیکن که بطور یک طرفه فسخ قرارداد کردند، تا زمان تعیین تکلیف قراردادشان در کمیته تعیین وضعیت، حق بازی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: شهرخودرو امروز دو بازیکن را مقابل ما(شاهین) بازی داد که در واقع خلاف آیین نامه نقل و انتقالات عمل کرد؛ ما در همین راستا اعتراض‌مان را به سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد که آقایان جعفری و سرلک بصورت غیرقانونی در این هفته بازی کردند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری اضافه کرد: ۲۴ ساعت پس از زمان مسابقه مهلت اعلام شکایت داریم ولی همین حالا شکایت‌مان را نوشتیم و آماده کردیم تا فردا صبح(شنبه) در اولین زمان اداری آن را تحویل سازمان لیگ بدهیم.

 

 

 

 

مسیگر تاکید کرد: با همه مسؤولان مربوطه پس از بازی امروز با شهرخودرو تماس گرفتیم و این موضوع را گرفتیم که سرلک و جعفری بصورت غیرقانونی بازی کردند، اما فردا صبح شکایت خود را بصورت رسمی اعلام می‌کنیم.

 

او با بیان اینکه سازمان لیگ بدون هماهنگی با باشگاه شاهین بوشهر زمان بازی با شهرخودرو را از ساعت ۱۵:۳۰ به ساعت ۱۴ تغییر داده است، ابراز کرد: ما اصلا در جریان این موضوع نبودیم و قبلا به آنها اعلام کردیم اگر قرار است بازی فولاد و استقلال به تعویق بیفتد، مسابقه ما نیز باید در همان زمانی که دیدار فولاد و استقلال برگزار خواهد شد، انجام شود؛ ضمن اینکه بازی‌های ما و شهرخودرو برخلاف استقلال که هنوز در جام حذفی حضور دارد، فشرده نیست. با این وجود اصلا به شکایت ما ترتیب اثر داده نشد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری یادآور شد: وقتی کمتر از ۲۴ ساعت مانده به شروع مسابقه زمان بازی را عوض می‌کنید، هوادارانی که از شهرستان‌های اطراف می‌خواهند به بوشهر بیایند، دچار مشکل می‌شوند و به همین دلیل امروز تماشاگر کمتری داشتیم. ما به سازمان لیگ نامه و زنگ زدیم که چرا این اتفاق افتاده، اما دلیل خاصی به ما نگفتند.

 

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،   روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت