Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@20:50:33 GMT

قیمت ۱۱ تا ۱۳ هزار تومانی مرغ در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۱۶۳

به گزارش اکوفارس، قیمت مرغ از ماههای گذشته به قیمت مناسبی برای مصرف کنندگان به فرورش میرسد به طوری که در مقاطعی نرخ این محصول حتی پایین تر از نرخ مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز به دست مصرف کننده می رسد اما با این وجود این  امر نارضایتی مرغداران را نیز به همراه داشته است.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم(تازه) در فروشگاهی در خیابان مولوی تهران 11 هزار تومان و هر کیوگرم ران مرغ 9 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر کیلوگرم مرغ گرم در محله جیحون 12 هزار تومان و در صادقیه 12 هزار و 900  تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی نیز در بازار 18 تا 21 هزار تومان به فروش می رسد.

بنابراین گزارش قیمت مصوب مصرف کننده  هر کیلوگرم مرغ 12 هزار و 900 تومان، هر کیلوگرم مرغ زنده 8 هزار و 550 تومان و هر کیلوگرم تخم مرغ 7 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

با وجود اینکه قیمت مرغ در بازار به قیمت مصوب و در برخی از مناطق تهران حتی کمتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می‌رسد اما این امر با نارضایتی مرغداران همراه است و از فروش محصولات خود با ضرر و زیان خبر میدهند.

با وجود کاهش نرخ مرغ در حال حاضر، مرغداران پیش بینی  افزایش قیمت این محصول در شب عید را دارند که طبق روال هر ساله با افزایش تقاضا در این ایام قیمت این محصول افزایش می یابد؛ به صورت جسته گریخته نیز خبر هایی وجود دارد که مرغداران کمی از میزان جوجه ریزی خود کاسته اند تا قیمت  مرغ در آتی افزایش باید. 

بنابر این گزارش مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در این ارتباط اظهار کرد که  قیمت مرغ در دامنه 11 تا 12 هزار تومان در نوسان است و کشور در وضعیت بسیار مناسبی به جهت ذخیره مرغ قرار دارد.

وی افزود: هیچ زمانی در دوره اجرای سیاستهای تنظیم بازار، چنین ذخیره‌ای وجود نداشته است، در این میان، در بسیاری از کالاها نگرانی از بابت ذخیره نداریم و شرایط بسیاری بهتری نسبت به اوایل سال جاری تجربه می‌کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد