Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: آمریکایی‌ها تریلیون‌ها دلار برای باقی ماندن در این منطقه صرف کردند، ولی برای فرار از اینجا بیشتر از آن باید خرج کنند.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دمشق که در حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها برگزار شد با اشاره به اهمیت تقوا در دین، گفت: تقوا قانون کلی و جامع است که بنده به وسیله آن به تقرب الهی می‌رسد و همه ادیان الهی به نص آیه قرآن بر داشتن تقوا سفارش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: لفظ تقوا در قرآن ۴۵ بار و مشتقات آن ۱۰۰ مرتبه، استفاده شده است که نشان از اهمیت بالای تقوا در قرآن دارد و زندگی انسان را به مرتبه مقام الهی می‌رساند.

آیت الله طباطبایی با اشاره به ۳ مرتبه تقوا، اظهار کرد: مرتبه اول، تقوای عام است که همان انجام واجبات و ترک محرمات است، مرتبه دوم تقوای خاص است که همان انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و شهبات است و مرتبه سوم تقوای خواص است که انجام واجبات و مستحبات، ترک محرمات و شهبات و خشیت و ترس از خدا در همه احوال و رسیدن به مرحله فناء در صفات خدای متعال است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه دوم نماز جمعه خود با اشاره به حوادث اخیری که در منطقه رخ داد، آن را مقدمه تحول تاریخی دانست و افزود: جنگ بین حق و باطل در هر زمان و مکانی استمرار دارد فقط شخصیات و فضای آن تغییر می‌کند و باید اطمینان داشت که پیروزی نهایی قطعا با حق خواهد بود.

او تاکید کرد: امروز باطل و امپراطوری شر در دوران ما آمریکایی ها، صهیونیستی‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها هستند که از ارتکاب هیچ جنایتی برای به فساد کشیدن منطقه ابائی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سوریه خاطرنشان کرد: داعش و تروریست را آن‌ها درست کردند که اهداف شوم و شیطانی خود را محقق کنند ولیکن به وسیله آن مرد با اخلاص، شجاع، با ایمان و فرمانده دلاور حاج قاسم سلیمانی، همه این نقشه‌ها نابود گشت و پروژه داعش به موزه تاریخ جهت عبرت گرفتن، فرستاده شد.

آیت الله طباطبایی ادامه داد: آمریکایی‌ها نتوانستند نابودی داعش را تحمل کنند و ترسیدند حاج قاسم سلیمانی در مرحله دوم رژیم صهیونیستی را نابود کند که این دفعه آمریکایی‌ها مستقیما وارد عمل شدند و حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به حماقت ترامپ در انجام این جنایت، تاکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد فضای جدیدی در منطقه شد که در نهایت آمریکایی‌ها از اینجا اخراج شوند و خون این شهدا ابتدای نابودی امپراطوری شر آمریکایی‌ها از منطقه و جهان خواهد شد.

او ادامه داد: این تظاهراتی که ضد آمریکا نه تنها در منطقه بلکه در سرتاسر جهان انجام شد آغاز افول آمریکا را نوید می‌دهد و به برکت خون این شهدا امپراطوری آمریکا نابود خواهد شد.

آیت الله طباطبایی در پایان اظهار کرد: برای آمریکایی‌ها مکان امنی در منطقه وجود نخواهد داشت و باید از اینجا فرار کنند قبل از آنکه اتفاقات دیگری برای آن‌ها واقع شود، آن‌ها تریلیون دلار برای باقی ماندن در این منطقه صرف کردند، ولی برای فرار از اینجا بیشتر از آن باید خرج کنند چرا که ملت‌های منطقه، مراجع و علما همه خواهان خروج آمریکایی‌ها از منطقه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سوریه آیت الله طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، برنی سندرز، سناتور چپ‌گرای آمریکایی، با یادآوری به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم اشتباه نگرفتن محکومیت کشتار غزه با یهودستیزی تأکید کرد.

سندرز خطاب به نتانیاهو گفت: گفتن اینکه کابینه شما ۳۴۰۰۰ نفر را در ۶ ماه کشته است نه یهودستیزی است و نه حمایت از جنبش حماس.

وی افزود: محکوم کردن تخریب دانشگاه‌ها و مدارس غزه توسط کابینه نتانیاهو و محروم کردن ۶۲۵۰۰۰ نفر از آنها از تحصیل، یهودستیزی نیست.

وی گفت: اینکه می‌گوییم زیرساخت‌های غزه، سیستم بهداشتی آن و ۲۲۱ هزار خانه را ویران کردید، یهودی ستیزی نیست.

سندرز دو روز پیش گفت آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد دیگر جنگ علیه حماس نیست، بلکه بیشتر برای از بین بردن بافت زندگی فلسطینی‌ها است.

سندرز در سخنرانی خود در کنگره برای تصویب کمک‌های خارجی از جمله کمک نظامی به اسرائیل توضیح داد که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد تصادف یا اشتباه جنگی نیست، بلکه یک سیاست حساب شده است که بیش از ۶ ماه است که به طور سیستماتیک اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان به این حقایق نگاه کرد و به این نتیجه نرسید که سیاست کابینه اسرائیل با هدف تبدیل غزه به منطقه‌ای غیرقابل سکونت بوده است و این همان چیزی است که در واقعیت رخ می‌دهد.

این سناتور آمریکایی همچنین از همدستی آمریکا در جنگ غزه انتقاد کرد و گفت که جنگ غزه جنگ اسرائیل و آمریکا محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر بمب‌ها و تجهیزات نظامی مورد استفاده اسرائیل در غزه توسط کشور ما با پول مالیات دهندگان آمریکایی تهیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا میلیارد‌ها دلار به کابینه نتانیاهو می‌دهد که مرز‌های غزه را می‌بندد و مانع از رسیدن مواد غذایی و پزشکی به محرومان می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه