Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته پنجم گروه ب رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران یادواره پهلوان عبدالله موحد به میزبانی هیات کشتی بابلسر در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار شد.

در نخستین مسابقه، دارالوکاله شجاعی جویبار پس از تساوی ۵-۵ مقابل ساناپارل ساری، با امتیاز ۲۰-۲۱ پیروز از تشک خارج شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر در برابر تیم هیات کشتی بابلسر ۷ بر ۳ به برتری رسید تا عنوان نخست گروه را کسب کند.

دیدار تیم‌های شهید عمادی سوادکوه و شهرداری بهشهر هم با برتری ۸ بر ۲ سوادکوه همراه بود.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ کشتی نوجوانان مازندران عبدالله موحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار