Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز (مسیر شمال به جنوب) محدوده مبارک آباد، محور تهران-پردیس و بالعکس حدفاصل جاجرود تا بومهن نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تردد در محور‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور هراز و چالوس بارش برف و در آزادراه قزوین-رشت بارش باران را شاهد هستیم و محور فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا شهرک جهان نما و محدوده گرمدره و محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، قم، مازندران، اصفهان، البرز و زنجان بارش برف و باران و در برخی از محور‌های استان‌های ایلام، کردستان، گیلان و چهارمحال و بختیاری بارش باران را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی قدیم پلدختر - خرم آباد و شهداد - نهبندان مسدود هستند.

وی افزود: محور بندرلنگه - بندرخمیر (آبنمای کنخ) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور دژگان انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال و سروآباد - پاوه مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند

 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

 به نقل از پایگاه خبری شهر، وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی ، تصادفات رانندگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور