Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:40:23 GMT

کاشت بیش از ۱۰ هزار گل و درخت در نجف‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۶۲۷

کاشت بیش از ۱۰ هزار گل و درخت در نجف‌آباد

معاون خدمات شهری شهردار نجف‌آباد گفت: در دو ماه اخیر بیش از هشت هزار گلدان انواع گل و دو هزار و ۷۰۰ اصله درخت توت، زیتون تلخ و چنار در فضاهای سبز مناطق پنج گانه شهر نجف‌آباد کاشته شده‌ است.

سهراب بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد از عملیات گسترده باغچه‌کنی، علف‌زنی، مورد‌زنی، تسطیح خاک و سم‌پاشی در نجف‌آباد خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ صندوق گل بنفشه، سه هزار و ۵۰۰ عدد رُز نسترن، دو هزار قلمه شمدانی و یک‌هزار قلمه شاه‌پسند در این مدت کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نظافت منظم معابر اصلی و فرعی و پارک‌های سطح شهر، خاطرنشان کرد: هرس درختان، جمع‌آوری علف‌های خشک و هرز، لایروبی جوی‌ها، نظافت تشتک درختان، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول، تعمیر و تعویض نیمکت‌ پارک‌ها، تعویض و تکمیل روشنایی‌ها به همراه تعمیر یا تعویض شیرآلات واصلاح شبکه آبرسانی فضاهای سبز از اقدامات قابل انجام شده در این زمینه است.

معاون خدمات شهری شهردار نجف‌آباد اضافه کرد: در یک دوره سه روزه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کلاس‌های آموزشی بیماری‌های سل و ایدز برگزار و غربالگری و نمونه‌گیری بیماری سل ویژه کارکنان خدمات شهری مناطق پنج‌گانه انجام شد.

بیگدلی با اشاره به اقدامات انجام شده درخصوص مقابله با تخلفات ساختمانی و رفع سد معبر در این شهر، خاطرنشان کرد: در دو ماه اخیر ۱۳۵ مورد رفع سد معبر، ۹۰ مورد برخورد با خودروهای دوره‌گرد، ۲۳ مورد جمع‌آوری متکدیان، صدور ۵۰ فقره اخطاریه در خصوص تابلوها و بنرها بدون مجوز، ۱۱۰ مورد اخطار به تخلفات ساختمانی و بیش از ۲۰۰ مورد جلوگیری از ساخت‌ و ساز‌های غیرمجاز انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت نزدیک به یکصد مورد لایروبی جوی‌های معابر عمومی، بارگیری و انتقال ۵۰ سرویس انواع ضایعات و انجام بیش از ۴۶ متر شست‌وشوی جداول پارک‌ها، بلوارها، معابر و میادین انجام شده است.

کد خبر 406197

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نجف آباد درخت گل شهرداری خدمات شهری شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

با فرا رسیدن اردیبهشت ماه کاشت نشا برنج در شالیزار‌های شمال کشور آغاز شده است. بهترین زمان برای کاشت برنج اردیبهشت ماه است و اغلب در شهریور ماه به بار می‌نشیند و آماده برداشت می‌شود.

این روز‌ها شالیزار‌های شمال کشور نمای زیبایی را به طبیعت بخشیده است. شهروند خبرنگار ما فیلمی از شالیزار‌های شهرستان بابل را به نمایش گذاشت که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا دوم در شالیزار‌های روستای سنگرودپی بابل + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم