Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محموله کمک‌های شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس مستقر در عسلویه در پی وقوع سیل و آب گرفتگی گسترده در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، این کاروان متشکل از 10 کامیون، دیروز (جمعه، 27 دی ماه) از محل برگزاری نماز جمعه شهرستان عسلویه عازم مناطق سیل‌زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمک‌های ارسالی به مناطق سیل‌زده شامل اقلام ضروری و مورد نیاز مردم منطقه و در مجموع به ارزش 6 میلیارد ریال تهیه و تأمین شده است. این اقلام شامل کانکس (2 دستگاه)، تن ماهی (6000 قوطی)، ماکارونی(11،000 بسته)، شیر خشک (1100 قوطی)، انواع کنسرو (20،000 قوطی)، پوشک (5400 بسته)، پتو (694 تخته)، پودر شستشو (2000 بسته)، برنج (250 کیلوگرم)، مایع ظرفشویی (100 عدد)، مایع دستشویی (130 گالن)، شامپو (300 عدد)، دستمال کاغذی (500 رول)، موکت (750 مترمربع)، دارو (10 کارتن) است.
کمک‌های فوق با مشارکت شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس مستقر در منطقه عسلویه شامل شرکت‌های پتروشیمی پارس، نوری، مبین، آریاساسول، هنگام، آپادانا و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد تهیه و به مناطق سیل زده ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش قدس آنلاین سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود.

تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات