Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر گفت: این برنامه که نوعی توان افزایی نجاتگر رانندگان نیز محسوب می‌شود، باید به صورت ماهانه توسط شعب جمعیت هلال احمر استان برگزار شود.

حکمت الله هاشمی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد کاهش آسیب پذیری در ارائه خدمات امداد و نجات در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات استان با اشاره به اهداف این طرح، گفت: ارتقای سطح آمادگی نجاتگر رانندگان در پاسخگویی موثر به حوادث و سوانح، استفاده از ظرفیت علمی کارشناسان حوزه معاونت امداد و نجات به منظور صرفه جویی در برگزاری دوره‌های تخصصی پرهزینه و توان افزایی نجاتگر رانندگان در زمینه اطلاعات فنی خودرویی و کمک‌های اولیه از جمله اهداف این طرح است.

وی اضافه کرد: همچنین استفاده از تجهیزات نجات و نحوه تنظیم گزارش و ارتباط با ای. او. سی در هنگام پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش ضریب سرعت عمل در حوادث و سوانح و حفظ زمان طلایی نجات، رتبه بندی نجاتگر رانندگان و استفاده از آنها در کشیک پایگاه‌های بین شهری به میزان شایستگی و توانمندی آنها بر اساس امتیاز کسب شده در آزمون و توجیه نجاتگر رانندگان در خصوص مسئولیت و شرح کاری آنها از دیگر اهداف این طرح است.

استان قزوین ۴۵ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ثابت و کوهستان با بیش از ۲۴۰ نیروی عملیاتی امداد و نجات، ۱۳ دستگاه ست نجات، ۲۹ دستگاه آمبولانس و یک عدد بالگرد دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قزوین امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان صرفه جویی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور