Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه مجازی تقریب، ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه جوانرود در خطبه های نماز جمعه این هفته  با بیان اینکه آمریکایی‌ها با ترور شهید سپهبد سلیمانی اشتباه راهبردی مرتکب شدند، گفت: ایستادگی در برابر دشمنان دین جهاد و دستور الهی است.

خطیب جمعه جوانرود با بیان اینکه دشمنان نمی توانند وحدت و یکپارچگی و همدلی بین ملتهای مسلمان جهان و ایران را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: این وحدت با ایستادگی در برابر دشمنان روز به روز مستحکم تر میشود 

ماموستا فخری در ادامه با اشاره به وقوع سیل در بخشی از مناطق شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: کسانی که امروز درگیر سیل شده‌اند دست یاری و کمک به سوی هموطنان خود دراز کرده‌ و انتظار می‌رود با همه توان به کمک آنها بشتابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مردم را به تقوی الهی پرهیز از گناه و بصیرت و دشمن شناسی دعوت کرد.

نمازگزاران انقلابی جوانرود پس از اقامه نماز جمعه درحمایت ازاقتدارو صلابت نظام جمهوری اسلامی، تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب و نیز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ برانگلیس خشم و انزجار خود را از این کشورهای غاصب اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم جوانرود در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت خود از حفظ  اقتدار نظام و همدردی با خانواده های داغدیده سانحه دلخراش هواپیمایی اوکراینی، بار دیگر با  آرمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم رهبری اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود