Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:33:33 GMT

ارتفاع برف در کوهرنگ به ۷۰ سانتی‌متر رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۸۰۹

ارتفاع برف در کوهرنگ به ۷۰ سانتی‌متر رسید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر میزان ارتفاع برف در کوهرنگ ۷۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی که اکنون در آسمان استان فعال است تا روز یکشنبه  در آسمان استان ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌های این سامانه برای مناطق غربی همچون کوهرنگ، صمصامی و بازفت است، افزود: این سامانه بارشی به صورت برف و باران بوده و موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و کاهش دید در ارتفاعات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره ادامه داد: دوشنبه آسمان استان صاف و نسبتا ابری و از سه‌شنبه به تدریج موج بارشی جدید برف وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  تا اواخر این هفته کاهش شدید دما در استان نخواهیم داشت، تصریح کرد: امروز صبح کوهرنگ با ۲ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان و شلمزار با ۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه میزان متوسط بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی تا کنون به ۱۸۵ میلی‌متر رسیده است، خاطرنشان کرد: بارش‌های استان نسبت به میانگین بلند مدت ۲۹ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

 قطره در پایان گفت: در حال حاضر میزان ارتفاع برف در کوهرنگ ۷۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار خاطر نشان کرد: کاهش پرونده‌های قضائی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشور از طریق نظارت ماهواره‌ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزها، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

کد خبر 6087229

دیگر خبرها

  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ