Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا در یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد با صدور حکمی«محمدعلی شاه حسینی» را به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد منصوب و معرفی کرد .

در بخشی از حکم ابلاغ شده به مدیرکل جدید دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد آمده، با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از حداکثر توان و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی استان و نیز ارتباط و تعامل با تشکل ها، احزاب و فعالان سیاسی زمینه استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استانی و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را فراهم آورید.

گفتنی است مدیرکل پیشین این حوزه در اوایل شروع ستاد انتخابات استان یزد به دلیل کاندیداتوری در یکی از حوزه های انتخابیه از سمت خود استعفا داده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری یزد ستاد انتخابات استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟